En امروز : 28 فروردین 1403

پیام استاندار مازندران به مناسبت اربعین حسینی (ع)

کد خبر : 106091 4 مهر 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در پیامی فرا رسیدن اربعین شهادت الگوی حریت، حضرت آقا اباعبدالله الحسین ( ع ) و یاران باوفایش را تسلیت گفت. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

                                         بسم الله الرحمن الرحیم

دوباره شور اربعین حسینی ( ع )؛ قلب ها و جان های شیعیان و مشتاقان و عاشقان آل الله ( علیهم السلام ) و پویندگان راه و آرمان آقا اباعبدالله الحسین ( ع ) و مکتب عاشورا را فرا گرفته است و دلدادگان بیشماری را به میعادگاه عاشوراییان فراخوانده است.

اربعین، حماسه عشقی پایان ناپذیر در راستای حماسه پربار حسینی ( ع ) و از تجلیات والای شکوه و عظمت دلبستگی به فرزندان پیامبر ( ص ) است که هر ساله دل و جان بیقراران و چشم انتظاران کربلا را سرشار از اشتیاق حضور در حریم و حرم آل الله می نماید.

امروز بر همه ما فرض است تا آموزه های قیام حسینی ( ع ) و مکتب انسان ساز عاشورا را ترویج نماییم و جوانان را با ابعاد عمیق مکتب عاشورا و آموزه های حضرت زینب کبری ( س ) آشنا سازیم.

اینجانب فرارسیدن اربعین حسینی را به همه شیعیان، ملت دیندار ایران اسلامی و مردم ولایتمدار و مومن مازندران و همه عاشقان و دلدادگان آل الله ( علیهم السلام ) تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای همه دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت، عزت و سربلندی و بهره گیری بیش از پیش از آموزه های نهضت حسینی ( ع ) را مسئلت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری