En امروز : 9 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

همدلی و هم افزایی و همسویی با سیاست‌های دولت لازمه پیشبرد امور است / حل و فصل مشکلات مردم از تاکیدات محوری رئیس جمهور است

کد خبر : 137714 6 فروردین 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران، همسویی با رویکرد ها و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم لازمه پیشبرد امور دانست و گفت: حل و فصل مشکلات مردم از تاکیدات محوری رئیس جمهور است و مدیران باید در این راستا اهتمام جهادی داشته باشند. ‎

سیدمحمود حسینی‌پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری مازندران در ساری با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم گام بردارند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به خط و مشی دولت پایبند باشد و دیدگاه های رییس جمهور را در بخش های مختلف عملیاتی کنند.

حسینی پور با اشاره به اینکه تاکیدات رئیس جمهور همواره سمت و سویش در جهت حل مشکلات مردم است، گفت: مدیران باید برنامه های خود را با منویات و برنامه های شخص رئیس جمهور هماهنگ کنند و با همدلی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

مقام عالی دولت در مازندران یادآور شد: ایجاد امید و اعتماد در بین مردم مورد تاکید رییس جمهور است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید با شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود، در استای تحقق دیدگاه‌های دولت مردمی سیزدهم اهتمام بیشتری داشته باشند.

حسینی‌پور با عنوان اینکه رییس جمهور تاکید دارند که کارهای مردم باید حل و فصل شود، بیان کرد: لازمه رفع مشکلات مردم و پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف، علاوه بر تلاش شبانه روزی و مشارکت و همراهی مردم و مدیران، ایجاد همدلی است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم پای نظام ایستاده اند و در عرصه‌های مختلف نیز جلوه های معجزه آسای مردم در برابر دشمنان را مشاهده کردیم، خاطرنشان کرد: مردمی که تا پای جان پای نظام ایستاده اند، خدمت به آنان فراتر از کار اداری است.

حسینی‌پور افزود: باید در تمام حوزه ها، جهادی و جهشی عمل کنیم تا با ارتقای محورهای توسعه ای استان، بتوانیم نسبت به آینده مردم و این استان امیدوار باشیم و به نمره قابل قبولی نیز دست یابیم.

وی بیشتر مسئولان دستگاه های اجرایی استان را مدیری انقلابی توصیف کرد که برای رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی بی منت به آنان، تلاش شبانه روزی دارند.

مقام عالی دولت در مازندران، بر لزوم ایجاد همدلی در کارها بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و با بیان اینکه در سایه همدلی بیشتر گره ها باز خواهد شد و مشکلات مردم نیز حل و فصل می شود، گفت: مدیران باید با مردم نیز همدل باشند و برای خدمت رسانی به آنان و حل و فصل کارها تلاش شبانه روزی داشته باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری