امروز : 16 اردیبهشت 1403

جلسه شورای زکات فطره شهرستان میاندورود برگزار شد

کد خبر : 138182 15 فروردین 1403
پ

این جلسه باحضور حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه محترم، مهندس طالبی فرماندار میاندورود، بخشدار مرکزی و مدیران و مسئولان مربوطه در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد. ‎


دراین جلسه مهندس طالبی عنوان کرد: شهرستان میاندورود دارای بافت مذهبی و سنتی است و مردم دارای اعتقاد بالایی هستند و زکات فطره را پرداخت می نمایند.

فرماندار میاندورود افزود: وقتی میگوئیم مردم معتقدند یعنی همین 13بدر امسال که جنگل و ساحل، علی رغم تبلیغات سوء دشمنان، خالی از جمعیت بود و مردم حرمت ماه رمضان و روز شهادت امیرالمومنین(ع) را حفظ کردند که جای تشکر دارد.

نماینده عالی دولت در میاندورود گفت: اغلب مردم فطریه را به نزدیکان و قوم و خویشی که نیازمند هستند پرداخت می نمایند که هم از نظر شرعی و هم از نظر اخلاقی کار نیکو و پسندیده‌ای است.

مهندس طالبی ادامه داد: ضمن احترام به همه مجموعه هایی که در راستای کمک به محرومین تلاش می کنند اما امسال باید زکات فطریه در محل اقامه نماز هر روستا یا شهر با مدیریت کمیته امداد امام(ره) جمع آوری و برای نیازمندان همان روستا یا شهر  هزینه گردد.

امام جمعه محترم نیز زکات را همچون یک بیمه معتبر برای عمر و اموال دانسته و افزودند: خداوند متعال زکات را همیشه در کنار نماز عنوان نموده اند و ما باید به این موضوع بصورت ویژه توجه نمائیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها