امروز : 16 اردیبهشت 1403

جلسه هماهنگی تشکیل زنجیره انسانی در ساحل گهرباران برگزار شد.

کد خبر : 138633 27 فروردین 1403
پ

این جلسه به ریاست مهندس طالبی فرماندار میاندورود باحضور فرماندهان سپاه و انتظامی، معاون فرماندار، جانشین سپاه، بخشداران، شهرداران و مدیران شهرستانی برگزار شد. ‎


در این جلسه فرماندار میاندورود ضمن حمایت همه جانبه از عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط نیروهای مسلح افزود: این نمایش قدرت حکومت اسلامی در برابر ظلم و استکبار اسرائیل غاصب و کودک کش و سردمداران ظلم جهانی، قلوب همه مومنین و مسلمین در سرتاسر گیتی را شاد کرده است.

طالبی ادامه داد: در بحث حجاب و عفاف هم همچون گذشته هم از نیروی انتظامی حمایت میکنیم و هم کمک میکنیم.

نماینده عالی دولت در میاندورود گفت: از موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر غافل شدیم که بدحجابی و بعضا برهنگی در جامعه درحال رواج است که امیدواریم باتوجه به جدیت نیروی انتظامی و حضور فعالانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بتوانیم با این موضوع بدرستی برخورد نمائیم.

سرهنگ کردان فرمانده سپاه میاندورود در حاشیه این جلسه گفت:ضمن اعلام آمادگی کامل نیروهای مسلح به مردم اطمینان می دهیم که اسرائیل و کشورهایی که دستشان به خون بشریت آلوده است به خودشان اجازه دست درازی به ایران را نمی دهند. اگر بخواهند هم قدرت مقابله با ایران مقتدر را ندارند.

فرمانده سپاه میاندورود ادامه داد: سپاه و نیروهای مسلح همان کاری را انجام می دهند که خواسته ی عموم مردم جامعه باشد و یقینا این حمله اخیر اتفاق نمی افتاد مگر با دعا، توکل و توسل مردم که این را در تمام جامعه مشاهده کردیم.

اشتراک گذاری
پیوند ها