En امروز : 13 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

رزمندگان رشید اسلام گوش به فرمان رهبر خود پاسخ محکمی به تعرض صهیونیست ها دادند / مردم مازندران گوش به فرمان رهبری، آماده دفاع از کشور هستند

کد خبر : 138762 30 فروردین 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران، گفت: مردم ولایتمدار این خطه از شمال گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، آماده دفاع از کشور و ارزش های انقلاب اسلامی ایران هستند. ‎

 

سید محمود حسینی پور امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم شکل گیری زنجیره انسانی در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق واقع در حاشیه سواحل دریای خزر ساری در جمع خبرنگاران بیان داشت: شکل گیری زنجیره انسانی برای حمایت از عملیات وعده صادق توسط جوانان این استان ارائه شد که با حمایت رسانه ها این طرح در ساحل خزر اجرا شد.

وی اظهار داشت: مردم مازندران در طول تاریخ همواره پشتیبان ارزش های انسانی و اسلامی بودند که در شرایط فعلی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رژیم غاصب در پی تعرض به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه هفت تن از بهترین فرزندان این مهین را به شهادت رساند، خاطرنشان کرد: رزمندگان رشید اسلام گوش به فرمان رهبر خود پاسخ محکمی به تعرض این رژیم کودک کش دادند.

حسینی پور ادامه داد: مردم مازندران با تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید سرافراز از خاک میهن دفاع کردند و در شرایط فعلی آماده جانفشانی در راه میهن و اسلام هستند.

استاندار:مردم مازندران گوش به فرمان رهبری، آماده دفاع از کشور هستند

این مقام مسوول تصریح کرد: رشادت های لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس زبانزد بود و این روحیه شهادت طلبانه در مردم این استان همانند گذشته وجود دارد.

عملیات «وعده صادق» بامداد یکشنبه -۲۶ فروردین- با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد. این عملیات که واجد ویژگی‌هایی همچون قدرت و سرعت به نسبت فاصله جغرافیایی بود، ضمن اینکه توانست ظرفیت‌ها و توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد، بازدارندگی ایران در محیط امنیتی را نیز احیا کرد.

مردم مازندران صبح امروز پنجشنبه در ۱۴ نقطه از طول سواحل دریای خزر با تشکیل زنجیره انسانی، عملیات بزرگ موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را غرورآفرین خواندند و بار دیگر حمایت خود را از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

آحاد مردم مازندران اهم از زنان و مردان، دانش آموزان و دانشجویان، روحانیون و مسوولان با در دست دادن یکدیگر و شکل گیری زنجیره انسانی علاوه بر این که وحدت و حمایت خود را از رهیر معظم انقلاب اعلام کردند، گفتند: امروز عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران درجهان به همه اثبات شده است و این اقتدار را مدیون خون شهدا و جوانان با فکرمان که توانستند توان موشکی و پهپادی کشور را تا این حد بالا ببرند، هستیم.

شماری از مردم مازندران عملیات وعده صادق را بازدارنده مقابل هر گونه هجمه نظامی علیه کشور عنوان کردند و بیان داشتند: این که از خاک خود بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار بدهیم، بسیار غرور آفرین و امیدوار کننده است.

شکل گیری زنجیره انسانی از سوی مردم مازندران درحمایت از دستیابی به فناوری انرژی هسته ای و حفاظت از جنگل های هیرکانی سابقه دارد.حسینی پور ادامه داد: مردم مازندران با تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید سرافراز از خاک میهن دفاع کردند و در شرایط فعلی آماده جانفشانی در راه میهن و اسلام هستند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری