امروز : 15 اردیبهشت 1403

پیام تقدیر مشترک فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده سپاه ناحیه سیمرغ از شرکت‌کنندگان در زنجیره‌ی مردمی حمایت از عملیات وعده صادق و طرح‌نور، در سواحل مازندران

پیام تقدیر مشترک فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده سپاه ناحیه سیمرغ از شرکت‌کنندگان در زنجیره‌ی مردمی حمایت از عملیات وعده صادق و طرح‌نور، در سواحل مازندران

کد خبر : 138786 30 فروردین 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار، حجت الاسلام خانلری امام جمعه، سرهنگ پورقربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ طی پیامی مشترک از شرکت‌کنندگان سیمرغی در زنجیره‌ی مردمی حمایت از عملیات وعده صادق و طرح‌نور، در سواحل مازندران تقدیر و تشکر نمودند. متن پیام به شرح زیر است: ‎

«بسم الله الرحمن الرحیم»

خداوند سبحان را به واسطه‌ی نعمت وجود رهبری شجاع، حکیم و خردمند و مردم فهیم و بصیر و زمان‌شناس شاکریم. مسیر روشنی که امام‌ راحل(ره) با نگاهی ژرف و اشرافی شگفت، در ترسیم نقشه‌ی راه عزت مسلمانان و مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی و ضرورت نابودی غده‌ی سرطانی منطقه، پیش‌روی ملت‌های آزاده‌ی جهان قرار داد، امروز توسط سلفِ خلفِ آن حضرت، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله‌العالی)، با خردمندانه‌ترین و شجاعانه‌ترین شکل، در حال پی‌گیری و تحقق است.

فرزندان رشید و شجاعِ فرماندهی معزز کل قوا در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، به ویژه هوافضای سپاه پرافتخار، با اقدامی تاریخ‌ساز که شادی ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و ملت‌های مسلمان و آزاده جهان و بهت و استیصال دشمنان را در پی داشت، در حمله‌ی پرشکوه به قلبِ رژیم‌صهیونیستی، به جهانیان نشان دادند که آنچه امام عزیزمان فرمود و در تداوم آن رهبر معزز انقلاب تاکید فرموند، اضمحلال این رژیم جعلی نزدیک‌تر از آن است که گمان کنند.

مردم شریف، شجاع، مومن و ولایی سیمرغ که با همتی والا و عزمی راسخ، با تشکیل زنجیره‌ی انسانی در کنار ساحل ساحل میرود بهنمیر، با تقدیر از فرزندان پرافتخار ایران اسلامی در نیروهای مسلح و سپاه پرافتخار، و همچنین طرح‌نور، بار دیگر با مقام معظم ولایت و شهدای سربلند تجدید عهد و پیمان کردند.

اینجانبان با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای عزیز جبهه مقاومت، به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از عموم شرکت‌کنندگان در رزمایش بزرگ فرهنگی، تجمع مردمی در ساحل بهنمیر ، از بانوان و آقایان، نوجوانان، کودکان، خانواده‌های محترم شهدا، روحانیت محترم، روستاییان و کشاورزان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، کارمندان، دانشجویان، بسیجیان، رانندگان، پرسنل و نیروهای خدماتی شهرداری، کادر درمانی و انتظامی و امنیتی، شوراهای شهر و روستا و دهیاری ها و همه‌ی عزیزان که شرف حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

از خداوند عزیز، برای رهبر شجاع و حکیم‌مان، سلامت، صحت و عزت روزافزون و برای ملت نستوه ایران‌اسلامی، سلامت و موفقیت مسالت داریم.

اشتراک گذاری
پیوند ها