امروز : 16 اردیبهشت 1403

✅همایش تجلیل از شوراها در میاندورود برگزار خواهد شد✅

کد خبر : 138789 1 اردیبهشت 1403
پ

🔻جلسه هماهنگی گرامیداشت روز شورا به ریاست مهندس طالبی فرماندار میاندورود باحضور بخشداران، رئیس شورای شهرستان، روسای شورای بخش ها و شهرها برگزار شد. ‎

 


در این جلسه مهندس طالبی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در زنجیره انسانی حمایت از سپاه و انتظامی افزود: با توجه به فاصله مرکز شهرستان تا ساحل، جمعیتی که در ساحل گهرباران زنجیره انسانی تشکیل دادند بی نظیر بود. مردم نشان دادند حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

فرماندار میاندورود ضمن اعلام آمادگی فرمانداری جهت برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز شورا گفت: شوراهای اسلامی از بطن جامعه بعنوان پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت هستند که در همین راستا موضوعاتی که شوراها مطرح میکنند را شخصاپیگیری میکنم.

نماینده عالی دولت در میاندورود ادامه داد: در دوران بیش از 2سال خدمتم در فرمانداری هنوز بعضی از اعضای شوراها را حتی یکبار هم زیارت نکردم و این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مهندس طالبی گفت: صرف برگزاری جلسات شورا کافی نیست و باید موضوعات مصوب را پیگیری کرد که نیاز است در میدان بود و از حق مردم دفاع کرد.

مهندس طالبی ادامه داد: البته بعضی از شوراها با جدیت پیگیر موضوعات و مشکلات هستند که نتیجه هم می گیرند و حق هم جز این نیست.

رئیس شورای شهرستان ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار میاندورود از شوراها افزود: فرماندار میاندورود همیشه یک گام جلوتر از شوراها پیگیر مسائل و مشکلات هستند که از ایشان تشکر میکنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها