امروز : 17 اردیبهشت 1403

بازدید استاندار مازندران به همراه فرماندار نکا از نیروگاه شهید سلیمی

کد خبر : 139151 6 اردیبهشت 1403
پ

عصر امروز یوسف‌نوری استاندار مازندران به همراه مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا با حضور در نیروگاه شهید سلیمی از این مجموعه بازدید کردند. ‎

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا عصر امروز یوسف‌نوری استاندار مازندران به همراه مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا با حضور در نیروگاه شهید سلیمی از این مجموعه بازدید کردند.

استاندار مازندران در این بازدید که در آستانه روز گرامی‌داشت کار و کارگر صورت پذیرفت، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و کارگران این مجموعه خاطر نشان کرد: نیروگاه شهید سلیمی نکا یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور است که نقش بسزایی در تامین برق کشور دارد.

 استاندار مازندران با اشاره به درپیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف برق خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت نیروگاه شهید سلیمی امیدواریم در فصل گرما برای مدیریت مصرف برق با چالش مواجه نباشیم.

نوری ضمن بازدید ار حوضچه آرامش، پروژه آب شیرین‌کن و طرح توسعه نیروگاه بر لزوم تامین برق مورد نیاز و جلوگیری از قطعی برق تاکید کرد.

 همچنین مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا نیز در این بازدید ضمن تقدیر از حضور استاندار در نیروگاه شهید سلیمی نکا، ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان نیروگاه شهید سلیمی و با تولید برق مورد نیاز کشور مشکلی در حوزه تامین برق در روزهای اوج مصرف وجود نداشته باشد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس