امروز : 21 اردیبهشت 1403

تبریک فرماندار بابلسر بمناسبت روز شوراها

کد خبر : 139205 8 اردیبهشت 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، مجتبی قلی پور باقری در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شورا را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بابلسر، تبریک گفت. ‎

 


متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واگذاری مسئولیت ها به مردم و مشارکت آنان در اداره امور کشور یکی از مهمترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.
بی شک همراهی ، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.
نهاد مقدس شورا که بنیان آن برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآن کریم است، در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشیده و به برکت این اتفاق مهم، نقش آفرینی مـردم در تعیین سرنوشت خویش را مضاعف نموده است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا ، از زحمات ، همراهی ها ،خدمات ارزنده و گرانقدر اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده ، توفیق تمامی این عزیزان را در راستای انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شریف  این شهرستان، از درگاه ایزدمتعال خواستاریم.

اشتراک گذاری
پیوند ها