امروز : 31 اردیبهشت 1403

فرماندار نکا در نشست فرمانداران با استاندار مطرح کرد:

نکا نیازمند نگاه ویژه برای توسعه زیرساخت‌ها است

کد خبر : 139211 8 اردیبهشت 1403
پ

مرتضی رمضانی در نشست نوری استاندار جدید با فرمانداران استان مازندران با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم در شهرستان نکا خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در نکا وجود دارد که لازم است با توسعه زیرساخت‌ها از آن‌ها بهره‌برداری کرد و امروز نکا نیازمند نگاه ویژه برای توسعه زیرساخت‌ها است تا بتوان با جذب سرمایه‌گذار به رشد اقتصادی پایدار دست یافت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، صبح امروز نخستین نشست یوسف‌نوری استاندار جدید مازندران با فرمانداران استان با همراهی مرتضی رمضانی فرماندار نکا در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

مرتضی رمضانی در این نشست با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم در شهرستان نکا خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در نکا وجود دارد که لازم است با توسعه زیرساخت‌ها از آن‌ها بهره‌برداری کرد و امروز نکا نیازمند نگاه ویژه برای توسعه زیرساخت‌ها است تا بتوان با جذب سرمایه‌گذار به رشد اقتصادی پایدار دست یافت.

فرماندار در گفت‌وگو با استان استاندار مازندران تصریح کرد: به‌سبب وجود مراکز صنعتی و تولیدی شهرستان نکا از ظرفیت‌های عظیم صنعتی برخوردار است. اما متاسفانه به دلیل عدم توجه به این ظرفیت‌ها رونق تولید در این شهرستان هنوز به حد مطلوب نرسیده است و ما امیدواریم با همت دولت سیزدهم بسیاری از واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا اذعان کرد: موقعیت شهرستان نکا و وجود فرهنگ و رسوم غنی و همچنین وجود منابع طبیعی خدادادی همچون جنگل و ساحل  بسترهای لازم را برای توسعه گردشگری در این شهرستان فراهم ساخته که می‌توان با استفاده از این بسترها و مشارکت مردم، موجب افزایش اشتغال‌زایی و ایجاد جهش در راستای تولید شد.

رمضانی ضمن اشاره به نظام مسائل موجود در شهرستان خاطرنشان کرد: هنوز با گذشت بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی معضلاتی در شهرستان وجود دارد که زیبنده انقلاب نیست و لازم است تا مسئولین توجه ویژه به رفع این مشکلات داشته باشند.

وی با اشاره به مشکل مسکن مهر نکا در حوزه فاضلاب خاطرنشان کرد: معضل فاضلاب مسکن مهر یک نمونه از مسائل موجود در شهرستان است که متاسفانه به دلیل عدم پیگیری برخی از مسئولین امروز در این حوزه با چالش مواجه ایم و این مشکل باید به طور ریشه‌ای حل گردد.

مقام عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر توانستیم بخشی از اعتبار لازم برای آغاز عملیات ساماندهی فاضلاب مسکن مهر را به دست آوریم و امیدواریم با عنایت استاندار محترم هرچه سریع‌تر این معضل به طور کامل در شهرستان حل شود.

رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای حضور در شهرستان نکا سعی کردیم، تا با برقراری ارتباط با مردم در دیدارهای مردمی و برگزاری این دیدارها در مساجد سطح شهر و همچنین حضور در روستاها از مسائل و دغدغه‌های مردم با خبر شویم از همه ظرفیت‌ها برای حل این مسائل بهره بگیریم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس