امروز : 31 اردیبهشت 1403

فرماندار نکا در نشست حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس:

فتح خرمشهر مصداق اراده خدا برای یاری مستضعفان بود

کد خبر : 139720 19 اردیبهشت 1403
پ

عصر امروز نشست حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با هدف گرامی داشت سوم خرداد‌ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر به ریاست مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و با حضور اعضای ستاد گرامی‌داشت سوم خرداد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ‎

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، عصر امروز نشست حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با هدف گرامی داشت سوم خرداد‌ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر به ریاست مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و با حضور اعضای ستاد گرامی‌داشت سوم خرداد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رمضانی در این نشست سوم خرداد را رخدادی بزرگ در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با بیان این‌که نباید اجازه داد تا گذر زمان ارزش‌ها و گنجینه‌های دفاع مقدس را به فراموشی بسپارد، افزود: سوم خرداد و فتح خرمشهر مصداق اراده خدا برای یاری مستضعفان بود، چرا که دشمن تا بن دندان مسلح آمده بود تا برای همیشه در این خاک بماند، اما با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی رزمندگان پرشور، فتح خرمشهر با دستان خالی محقق شد و این چیزی جز نصرت خداوند نبود.

 فرماندار نکا حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت را ضرورت امروز جامعه ما دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن در فضای مجازی که با هدف ایجاد انحراف در اذهان جوانان این کشور رقم خورده است، برگزاری مراسم‌های مرتبط با دفاع مقدس منجر به ترویج فرهنگ شهدایی و عاشورایی خواهد‌شد.

 نماینده عالی دولت تاکید کرد: برگزاری برنامه‌های متناسب با ایام آزادسازی خرمشهر، فضاسازی شهر و همچنین ورودی اداره‌های شهرستان و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان مصادیق مهمی از برنامه‌هایی است که موجب گرامی‌داشت ایام آزادسازی خرمشهر خواهد شد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس