امروز : 1 اردیبهشت 1403

همایش ملی

آبزی پروری دریایی و محیط های محصور

کد خبر : 73524 19 شهریور 1397
پ

آینده توسعه آبزی پروری در ایران با توجه به بحران آب شیرین و تغییرات جهانی آب و هوا، معطوف به استفاده از آب های شور و لب شور دریا است. پرورش ماهی در محیط محصور (قفس) به عنوان یکی از روش های منتخب در آبزی پروری دریایی محسوب می¬شود. در این راستا پژوهشکده اکولوژی دریای خزر در نظر دارد .... ‎

 

 

 

 

آینده توسعه آبزی پروری در ایران با توجه به بحران آب شیرین و تغییرات جهانی آب و هوا، معطوف به استفاده از آب های شور و لب شور دریا است. پرورش ماهی در محیط محصور (قفس) به عنوان یکی از روش های منتخب در آبزی پروری دریایی محسوب می¬شود. در این راستا پژوهشکده اکولوژی دریای خزر در نظر دارد دومین همایش ملی تحت عنوان " آبزی پروری دریایی و محیط های محصور" را طی روزهای 20 و 21 آذرماه سال1397در استان مازندران با اهداف ذیل برگزار نماید:
•    به اشتراک گذاری آخرین اطلاعات و دستاورد های مربوط به آبزی پروری دریایی و پرورش آبزیان در محیط محصور (قفس و پن)
•    آشنایی سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه توسعه آبزی پروری دریایی در محیط محصور
•    آشنایی سیاستگذاران دولتی و سازمان های غیردولتی یا انجمن های بخش خصوصی با فرآیند توسعه آبزی پروری دریایی در کشور
استانداری مازندران، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع به منظور حمایت و مشارکت در برگزاری همایش، سمینار، سمپوزیم و... در حوزه پژوهش پوستر دومین همایش ملی آبزی پروری دریایی و محیط های محصور را جهت اطلاع رسانی عمومی در پورتال استانداری مازندران بارگزاری نموده است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و شرکت در همایش مذکور می توانند به آدرس http://cserc.areeo.ac.ir مراجعه نمایند.


گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها