امروز : 9 فروردین 1403

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران

برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نو و خلاق و به صورت فراگیر برگزار شود

کد خبر : 76728 17 آبان 1397
پ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سال، نو، خلاق و همراه با نشاط اجتماعی و فراگیر باشد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که انقلاب اسلامی، انقلابی کاملا مردمی و متکی به حضور و مشارکت فراگیر مردم در صحنه های مختلف است، یادآور شد: با توجه به توطئه های سنگین دشمن، برنامه های امسال باید اقناعی، باشکوه تر و حماسی تر برگزار شود.
معاون استاندار، افزود: نظام جمهوری اسلامی؛ چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر می گذارد و تمام برنامه های اجرایی باید پرشور تر، با عظمت تر و صد البته با اقتدار تر برگزار شود تا جوانان امیدوارتر و دشمن از تداوم توطئه های خود مایوس تر شود.
وی، ادامه داد: مهم ترین مسئله در این موضوع ارائه برنامه ها به صورت دقیق برای مردم است و باید قادر باشیم به خوبی دستاوردهای چهل ساله نظام را برای مردم و نسل جدید اطلاع رسانی کنیم تا شناخت دقیق و درستی از ماهیت انقلاب اسلامی و خدمات نظام جمهوری اسلامی پیدا کنند.
حسین زادگان، برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب را فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی و گفتگوی شفاف با مردم در عرصه های مختلف برای تبیین دستاوردها، مشکلات و موانع پیش رو دانست و خاطر نشان ساخت: دستگاه های اجرایی با هماهنگی شورای اطلاع رسانی استان، اقدامات و دستاوردهای نظام در حوزه متبوع را در قالب برنامه های نو و جذاب به اطلاع مردم برسانند، چرا که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گام های درخشانی در عرصه عمران و آبادانی کشور در شهرها و روستاها برداشته شد و موفقیت های مهمی در بخش های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی و ... به دست آمد.
معاون استاندار بر رعایت اصل خلاقیت و نوآوری و اجرای برنامه های فراگیر در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهلمین سال، نو، خلاق و همراه با نشاط اجتماعی باشد.
حسین زادگان، هم چنین بر بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی، هنری، ورزشی و ... برای حضور در میان مردم در این جشن ها تاکید کرد و تصریح نمود: جشن های بزرگ با زبان هنر و ظریف و موثر برای دانش آموزان برگزار شود.
وی با بیان این که یکی از اهداف اساسی دشمن، حذف تقیدها و باورهای دینی مردم ماست، لیکن مردم ما رهرو مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پویندگان راه اهل بیت ( علیه السلام ) هستند، افزود: از ظرفیت مطلوب هیئت های مذهبی برای غنا بخشی به برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره گیری شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، عنوان کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به صورت فراگیر و برای همه لایه های اجتماعی و سنی برگزار شود.
در این جلسه حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و رییس کارگروه اقتصادی شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به این که مردم، اعتقادات دینی و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند، اظهار داشت: در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در تداوم این راه حرکت کنیم و در تقویت باورهای انقلابی بکوشیم.
خیریانپور با اشاره به این که اطلاع رسانی و تبلیغات منطبق بر واقعیت های انقلاب اسلامی را در این کارگروه برنامه ریزی کردیم، افزود: در این برنامه ها هم مجموعه اقداماتی که تاکنون صورت گرفته باید اطلاع رسانی شود و هم اقداماتی که برای توسعه کشور لازم است انجام شود به اطلاع مردم برسد.
گفتنی است؛ در آغاز این جلسه هم چنین حجت الاسلام یوسف پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دبیر شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، گزارشی از فعالیت های این شورا ارایه نمود و مسئولین و نمایندگان برخی کارگروه ها به ارایه گزارش پرداختند.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید