امروز : 10 فروردین 1403

تکریم فرماندار محمودآباد از تلاش های رئیس مجمع نمایندگان مازندران

کد خبر : 76963 25 آذر 1397
پ

همایش نکوداشت روز مجلس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان محمودآباد ، مدیر کل پشتیبانی و امور عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، ، مدیر کل بیمه عشایری مازندران، مدیر کل جهاد کشاورزی و مدیران و مسئولان شهرستانی در محل مرکز آموزش مدیریت نفت محمودآباد برگزار شد. ‎

 

 

تکریم فرماندار محمودآباد از تلاش های رئیس مجمع نمایندگان مازندران

 

همایش نکوداشت روز مجلس با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان محمودآباد ، مدیر کل پشتیبانی و امور عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، ، مدیر کل بیمه عشایری مازندران، مدیر کل جهاد کشاورزی و مدیران و مسئولان شهرستانی در محل مرکز آموزش مدیریت نفت محمودآباد برگزار شد.

 

یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد طی سخنانی در این مراسم گفت: دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران اسلامی به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی به مطالبات مردمی، مجدانه تلاش می ورزند و سنگر و لباس خدمت رسانی برایشان مهم نیست.

 

ایشان ضمن تیریک فرا رسیدن روز ملّی مجلس شورای اسلامی و قدردانی از تلاش  های دکتر علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی گفت: در وضعیت فعلی که دشمنان قسم خورده این نظام از هیچ کوششی بر علیه ایران اسلامی کوتاه نمی آیند همراهی مجلس با دولت می تواند سرآغاز اتفاقات خوبی برای کشور باشد.

 

ایشان با اشاره به تلاشها و همراهی نماینده مجلس شورای اسلامی در بحث اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان و روستاها گفت: با وجود تحریم های ناعادلانه آمریکا با نگاه به رویکرد اقتصاد مقاومتی اقدامات جدی و اثر بخشی در شهرستان  صوت گرفته که از مهمترین های آن می توان به  بحث جذب سرمایه گذارهای داخلی مانند پروژه سیمرغ، پارک طاهباز، پروژه نیروگاه ۱۲ مگابایتی برق شایگان، پروژه پارسیان در محمودآباد اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث ایجاد اشتغال در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان در قالب تسهیلات در بخش های مختلف مانند کشاورزی و صنعت برای رشد و توسعه پر داخت شد.

 

در بخش پایانی این مراسم یحیی یوسف پور فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اهداء لوح تقدیر و هدیه از خدمات و پیگیریها و تلاشهای دکتر علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان مازندران تکریم و قدرشناسی کرد.

 

 

روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد

http://ostan-mz.ir/mahmoodabad

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری