امروز : 31 فروردین 1403

کاشت بیش از 500 اصله نهال در محمودآباد

کد خبر : 78243 8 بهمن 1397
پ

صبح امروز دوشنبه 8 بهمن همزمان با سراسر استان و در اجرای طرح کاشت نهال با عنوان میراث ماندگار، بیش از 500 اصل نهال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محمودآباد کاشته شد. ‎

کاشت بیش از 500 اصله نهال در محمودآباد

 

صبح امروز دوشنبه 8 بهمن همزمان با سراسر استان و در اجرای طرح  کاشت نهال با عنوان میراث ماندگار، بیش از 500 اصل نهال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محمودآباد کاشته شد.

این مراسم به همت فرمانداری محمودآباد و با مشارکت کلیه ادارات و سازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین و با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران و مدیران ادارات و دانش آموزان در محل یادمان شهدای گمنام غواص برگزار شد .

در این مراسم فرماندار محمودآباد و مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران و هیات همراه با حضور در کمربندی غربی شهر محمودآباد و روستای آزادمون و در حاشیه محور آمل به محمودآباد اقدام به کاشت نهال نمودند.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تاکیدات استاندار مازندران در خصوص کاشت نهال در سراسر استان گفت: این طرح با هدف بهره مندی از مشارکت عمومی شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ محیط زیست و منظر آرائی امروز همزمان با سراسر استان با کاشت بیش از 500 اصله نهال آغاز شده و در نظر است تا هفته درختکاری و منابع طبیعی بیش از 10 هزار اصله نهال در شهرستان کاشته شود.

وی افزود : در نظر است با پیگیری های بعمل آمده و  با مشارکت کلیه دهیاری ها در روستا 200 اصله نهال کاشته شود.

 

 

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری