امروز : 6 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در همایش پیاده روی خانوادگی در نخستین روز از دهه فجر:

ضرورت توجه همه جانبه به حفظ سلامت جسمی و روانی جامعه

کد خبر : 78454 12 بهمن 1397
پ

احمد حسین زادگان در این مراسم که در نخسین روز از ایام الله فجر در ساری و سراسر استان برگزار شد، بر ضرورت توجه همه جانبه به حفظ سلامت جسمی و روانی جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم در این زمینه ورزش کردن است و لازم است ورزش همگانی در مازندران استمرار یابد. ‎ ‎

نماینده عالی دولت در مازندران در حاشیه پیاده روی همگانی شهروندان ساروی که به مناسبت آغاز جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم این شهر برگزار شد، افزود: این که در برنامه پیاده روی امروز مردم حضور پرشوری دارند به این معناست که آنها هم برای سلامت جسمی و روانی خودشان اهمیت ویژه ای قائل هستند و لازم است تمامی دستگاههای مرتبط و غیر مرتبط برای فراهم کردن زمینه ورزش همگانی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی تاکنون کمتر مورد توجه بوده است، عنوان کرد: پیاده روی همگانی امروز علاوه بر این که بخشی از برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی در مازندران است، همسو با شعار ' افزایش امید اجتماعی ' برنامه ریزی شده است.

استاندار که پیش از این از ' تدبیر سیاسی ، اعتدال اقتصادی و افزایش امید اجتماعی ' به عنوان شعار دوره فعالیتش به عنوان نماینده عالی دولت در مازندران یاد کرد، افزود: هیچ کس در باره اثرگذاری ورزش بر سلامت جامعه تردیدی ندارد و در باره اهمیت آن بر توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نیز دستاوردهای پژوهشی اثبات شده وجود دارد.

حسین زادگان گفت: در جامعه ورزش محور با مقوله انسان سالم مواجه هستیم که تاثیر آن در همه ابعاد مشاهده می شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های ورزشی اینچنینی نباید موقت باشد و در همه بخش ها ورود کنیم، افزود: پیاده روی امروز هم به مناسبت ورود امام و 12 بهمن که جشن بزرگ ملی است و هم بهانه ای برای گسترش ورزش است که طول عمر و سلامت مردم را در پی داشته باشد.

استاندار مانزدران با بیان اینکه در ورزش کارکنان دولت هم اقداماتی را شروع کردیم، ادامه داد: کار فرهنگی نیازمند زمان است و رسانه در گسترش این برنامه ها نقش مهم دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: ورزش کارمندان، اصناف و ورزش همگانی را در کنار ورزش قهرمانی که سرآمد کشور است، پیگیری می کنیم و مازندران در این زمینه توفیقات فوق العاده دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار است، افزود: امروز هم از همه گروهها در این پیاده روی شرکت کردند تا تداعی روزهای شیرین بهمن 57 باشد.

 

اشتراک گذاری
پیوند ها