امروز : 10 فروردین 1403

نشست خبری فرماندار میاندورود برگزار شد

غلامیان:30 پروژه با اعتبار بالغ بر 16 میلیارد تومان در دهه فجر در شهرستان میاندورود افتتاح می شود

کد خبر : 78488 14 بهمن 1397
پ

فرماندار میاندورود در نشست خبری عنوان کرد:برنامه های 100 روزه فرمانداری میاندورود به صورت متوالی تدوین ، اجرایی و به مردم گزارش داده می شود ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود،ظهر امروز به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشست خبری علی غلامیان فرماندار میاندورود با حضورجمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست علی غلامیان فرماندار میاندورود ضمن تبریک چهلمین سالروز انقلاب اسلامی عنوان کرد:انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات گسترده، عمیق و فزاینده در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر جهان شده است؛ با پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از معادلات سیاسی جهان و منطقه به نفع مستضعفان تغییر کرده و موج حرکت های آزادی بخش و استکبارزدایی سراسر جهان را فرا گرفته است.
فرماندار میاندورودعنوان کرد:۳۰پروژه عمرانی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد‌.
غلامیان در ادامه با اشاره به برنامه ۱۰۰ روزه اذعان داشت: برنامه های ۱۰۰ روزه را تدوین و اجرایی میکنیم و نتیجه عملکرد آن را به مردم گزارش خواهیم داد و پس از اجرایی کردن برنامه اول ۱۰۰ روزه برنامه دوم و سوم را به همین روال تا زمانی که در خدمت مردم میاندورود هستم اجرایی خواهم کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: تکریم ارباب رجوع از اولویتهای کاری بنده است و ملاقات مردمی بنده مختص به روز سه شنبه نیست و در صورت امکان در تمام طول هفته پذیرای ارباب رجوع هستن و به مشکلات مردم رسیدگی میکنم.
غلامیان با اشاره به روند رو به رشد ایجاد اشتغال در شهرستان میاندورود تاکید کرد: ۳میلیارد و پانصد تومان تسهیلات کم بهره روستایی در شهرستان به سرمایه گذاران اهدا شده است که بعصی از آنها به بهره برداری رسیده است و بعضی از این پروژه ها در حال اجراست و پس از بهره برداری از این طرحها برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد میشود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها