امروز : 7 اردیبهشت 1403

پیام فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

کد خبر : 78692 18 بهمن 1397
پ

متن پیام اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، اسماعیل حسن‌زاده در پیامی چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به مردم و مسئولین بابلسر تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

متن پیام اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

سالیان در گذر عمر چندین ساله انقلاب به بلندای 4 دهه آنچنان گذشت که مرور صلابت، امنیت و موفقیت‌ها در این مجال نمی‌گنجد. اینک در این بهار فجر و درآستانه چهل سالگی این انقلاب شکوهمند که نمایانگر عزت، خودباوری، استقلال و بیگانه ستیزی ایران اسلامی است به شکرانه رهبری فرهیخته این سرزمین مهدوی و همت و نجابت مردم عزیز ایران، شاهد شکوه و عظمت کشور در منطقه و جهان خواهیم بود.

باید پذیرفت که با وحدت کلمه و تحمل پستی بلندی‌های مسیر، رسیدن به آمان‌های رفیع انقلاب محقق خواهد شد و برای رسیدن به موفقیت کامل و هدف والا و ارزشمند، همه باید دست در دست هم یار و یاور یکدیگر باشیم و خدمت به این مردم صادق و نجیب را افتخاری بزرگ برای خویش بدانیم.

اینجانب به پاس عبور از 40 سال دشمنی‌های، سنگ‌اندازی‌ها و خیانت‌ها به همت مردم شریف ایران بر خود لازم و واجب می‌دانم که ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک به عنوان خادم کوچک این مرز و بوم سر تعظیم فرود آورده و شکرگزار پروردگار باشم.

وعده دیدار ما، راهپیمایی عظیم 22 بهمن

اسماعیل حسن زاده

فرماندار بابلسر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها