امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار بابلسر

اجرای طرح تعریض و بهسازی محور پدافند هوایی

کد خبر : 78696 18 بهمن 1397
پ

فرماندار بابلسر گفت: تا قبل از عید نوروز باید وضعیت محور پدافند هوایی ساماندهی و ایمن سازی شود ‎

نشست بررسی آخرین وضعیت تعریض و بهسازی محور پدافند هوایی با حضور حسن‌زاده فرماندار بابلسر، نانواکناری نماینده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی،نظری مدیرکل راه و شهرسازی، ییلاقی معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شهردار بابلسر و جمعی از مدیران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

اسماعیل حسن زاده به تلفات جانی در محور اشاره داشت و افزود: آغاز پروژه احداث سردرب ورودی پایگاه پدافند هوایی بر اساس آخرین صورتجلسه و منطبق با نقشه ارجاعی پدافند حداکثر از تاریخ 25/11/97  در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

 فرماندار بابلسر ادامه داد: فرماندهی پدافند هوایی همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی جهت اجرای دیوار پیش ساخته از مورخ 25 بهمن و اجرای آن داشته باشد و اداره کل از این تاریخ نسبت به اجرا و شروع دیوار پیش ساخته اقدام نماید.

حسن‌زاده با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همین شرایط موجود نسبت به حذف اختلاف سطح محور اقدام نماید، تاکید داشت: نصب علایم هشدار دهنده و ایمن‌سازی در طول مسیر از تاریخ 25 بهمن به مدت 10 روز انجام و تکمیل گردد.

فرماندار بابلسر در پایان با تاکید بر اتمام پروزه تا پایان سال به تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای طرح از محل توزیع اعتبارات سال 98 برای شهرداری بابلسر اشاره کرد و خواستار اعلام نظر کارشناسان فنی اداره آب و فاضلاب نیز جهت جابه‌جایی تاسیسات فاضلاب پایگاه پدافند هوایی شد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها