امروز : 9 فروردین 1403

به مناسبت دهه مبارک فجر

دیدار امام جمعه و فرماندار با خانواده معظم دو شهید در شهر محمودآباد

کد خبر : 78738 18 بهمن 1397
پ

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد راس هیاتی با مدیران ادارات شهرستان با خانواده معظم شهیدان محمود رمضانی و جعفر روحی در شهر محمودآباد دیدار و تکریم کردند. ‎

 

به مناسبت دهه مبارک فجر

دیدار امام جمعه و فرماندار با خانواده معظم دو شهید در شهر محمودآباد

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد راس هیاتی با مدیران ادارات شهرستان با خانواده معظم شهیدان محمود رمضانی و جعفر روحی در شهر محمودآباد دیدار و تکریم کردند.

حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد  در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی بیان کرد: خانواده شهدا، عزیزان خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

وی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدانوالامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و ادامه داد: این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمانه‌ای امام و انقلاب هست.

در ادامه این دیدار یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد دهه مبارک فجر را  بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب دانست و گفت: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.

 فرماندار محمودآباد تصریح کرد : خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

 

اشتراک گذاری