امروز : 9 فروردین 1403

حضور پرشور مردم میاندورود درراه پیمایی 22 بهمن شهرستان میاندورود

محمدنسب:عقب افتادگی اقتصادی ما از عقب افتادگی علمی است

کد خبر : 78821 22 بهمن 1397
پ

سخنران را پیمایی 22 بهمن شهرستان میاندورود:ایجاد نفاق در جامعه فاصله گرفتن از سیاستهای مقام معظم رهبری است و باید مقابل آن ایستاد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود،راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان میاندورود همزمان با سراسر کشور راس ساعت 10 صبح با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان میاندورود مسئولین و نیرویهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا ،با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد نسب ،امام جمعه شهرستان میاندورود برگزار شد.

رضا محمدنسب ،امام جمعه و سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهرذستان میاندورود ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب و قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی، عنوان کرد:شما مردم شریف شهرستان میاندورود با حضور پرشور خود در چهل سالگی انقلاب اقتدار چهل سال انقلاب ، چهل سال استکبار ستیزی و چهل سال روشنگری و چهل سال مقاومت را به دنیا نشان دادید.

محمد نسب در ادامه بیان کرد:دشمنان تلاش می کردند که مردم ایران به میدان نیایند ولی امروز مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده اند.

امام جمعه شهرستان میاندورود اظهار داشت:مهمترین علت پیروزی انقلاب اطلاعت از رهبری،ایمان به نظام و وحدت بوده است و تا به حال بعد چهل سال ، هیمن سه عامل رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب است.

سخنران مراسم راه پیمایی 22 بهمن شهرستان میاندورود گفت: مهمترین چیزی که امروز باید از حضرت زهرا(س) درس بگیریم ،ایستادگی در مقابل نفاق است.

وی ادامه داد:اگر در جایی مشاهده کردید کسانی دنبال ایجاد نفاق در جامعه هستند و از مسیر رهبری فاصله می گیرند، حتما در مقابل آنها ایستادگی کنید. امروز ایجاد وحدت و تلاش و کوشش برای مردم ، مهمترین وظیفه مدیران و مردم است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها