امروز : 7 اردیبهشت 1403

مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال 1397 در شهرستان آمل :

همزمان با سراسر کشور در چهلمین بهار آزادی ، مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان آمل در یوم ا... 22 بهمن با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند .

کد خبر : 78832 22 بهمن 1397
پ

بهمن سال 97 مسئولین و مردم ولایی شهرستان هزارسنگر آمل با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن توانستند با حضور حداکثری خود با مشت های گره کرده و با سردادن شعارهای نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی ـ مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود کافر نفرت و انزجار خود را نسبت به دشمنان داخلی و خارجی و آمریکای جهانخوار و دست نشانده های آنان اعلام نمودند . ‎

همزمان با سراسر کشور در چهلمین بهار آزادی ، مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان آمل در یوم ا... 22 بهمن با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در یوم ا... 22 بهمن سال 97 مسئولین و مردم ولایی شهرستان هزارسنگر آمل با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن توانستند با حضور حداکثری خود با مشت های گره کرده و با سردادن شعارهای نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی ـ مرگ بر آمریکا ـ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود کافر نفرت و انزجار خود را نسبت به دشمنان داخلی و خارجی و آمریکای جهانخوار و دست نشانده های آنان اعلام نمودند .

در شهرستان آمل که بیش از 70 هزار نفر از شهروندان آملی از شهر و روستاهای اطراف آمل خود را به خیل عظیم راهپیمایان رساندند همگی مشتاقانه از زن و مرد ، پیر و جوان و کودک و خردسال با دردست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران عشق و علاقه خود را به انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز نمودند و توطئه های فریبکارانه دشمنان را نقش بر  آب نمودند .

در ادامه راهپیمایان طول مسیر را پیموده و در میدان هفده شهریور آمل جمع شدند و با آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و ماکت ترامپ و داعش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و در ادامه مسیر همه شرکت کنندگان در مراسم یوم ا... 22 بهمن در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) بر سرمزار شهدای گلگون کفن  8 سال دفاع مقدس ـ شهدای ششم بهمن و شهدای مدافعین حریم وحرم حضور یافتند و با شنیدن سخنرانی میهمان مراسم ، قطعنامه پایانی 22 بهمن سال 1397 را خواندند و با سردادن شعار الله اکبر و خمینی رهبر و لبیک یا خامنه ای ـ جانم فدای رهبر مراسم را با شکوه به پایان رساندند و به افتخار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، فرماندار ویژه شهرستان آمل ـ امام جمعه آمل ـ دادستان ـ فرمانده سپاه ـ فرمانده انتظامی و ... کیک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را که چهل کیلو وزن داشت را برش زدند .

در دیگر شهرهای شهرستان آمل دابودشت ـ امامزاده عبدا... (ع) ـ گزنک و رینه نیز ملت غیور و همیشه در صحنه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشتند .

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها