امروز : 10 فروردین 1403

با پیگیریهای فرماندار محمودآباد

شعبه اقماری اداره تامین اجتماعی در شهر سرخ رود افتتاح شد.

کد خبر : 78942 25 بهمن 1397
پ

مراسم افتتاح شعبه اقماری اداره تامین اجتماعی در شهر سرخ رود با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد، علی اسماعیلی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، اصغر محمودی مدیر کل تامین اجتماعی مازندران ، اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود، مسئولین شهری و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا در شهر سرخ رود برگزار شد. ‎

با پیگیریهای فرماندار محمودآباد

شعبه اقماری اداره تامین اجتماعی در شهر سرخ رود افتتاح شد.

مراسم افتتاح شعبه اقماری اداره تامین اجتماعی در شهر سرخ رود با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد،  علی اسماعیلی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی،  اصغر محمودی مدیر کل تامین اجتماعی مازندران ، اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود، مسئولین شهری و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا در شهر سرخ رود برگزار شد.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران اصغر محمودی در مراسم افتتاح شعبه اقماری اداره تامین اجتماعی در شهر سرخ رود ضمن تقدیر و تشکر از علی اسماعیلی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و فرماندار پر تلاش شهرستان محمودآباد یوسف پور با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای در کشور می باشد، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی امروز ۴۲ میلیون نفر جمعیت کشور را تحت پوشش داشته و در مازندران از جمعیت ۳ میلیون و ۲۸۵ هزار نفری، یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر معادل ۵۸ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات پس از تولد تا پس از مرگ بالغ بر ۲۰ نوع تعهد بیمه تامین اجتماعی داشته، افزود: سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمد هزینه بوده لذا در چند سال اخیر از لحاظ منابع مالی دچار مشکل شده و بزرگترین بدهکار سازمان دولت است.

محمودی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه مانند صنف کارگران که دولت به عنوان کارفرما ۲۰ درصد حق بیمه آن ها را تقبل کرده، پرداخت نشده و برای سازمان و دولت مشکل آفرین شده است.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی مازندران توضیح داد: مازندران تا به امروز ۱۳۵ هزار نفر بازنشسته داشته با احتساب خانواده ۲۴۵ هزار نفر، ۱۱ هزار نفر بیکار، ۲۵۰ میلیارد تومان ماهیانه پرداختی داشته در صورتی که منابع ما کمتر است.

در ادامه مراسم علی اسماعیلی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی بالای ۵۰ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، گفت: مجلس و دولت باید با همکاری و کمک به این سازمان از مشکلات آن کاسته تا وظیفه خود را به درستی صورت گیرد.

وی بیان کرد: امیدوارم با همکاری تمام دستگاه های ذیربط در شهرستان و شهر سرخ رود بتوانیم شاهد عملکرد عالی این اداره باشیم.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری های مستمر اداره کل تامین اجنماعی مازندران، اداره مربوطه در محمودآباد و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی  امروز شاهد افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی در سرخ رود هستیم.

وی گفت: امیدوارم این شعبه در شهر سرخ رود بتواند خدمات بایسته ای به مردم بخش سرخ رود ارائه دهد و با تجهیزات و نیروی انسانی به تسریع و خدمات دهی در راستای کمک به شهروندان باشیم.

اشتراک گذاری