امروز : 1 اردیبهشت 1403

یکبار دیگر با حضور حماسی مردم شهرستان

راهپیمایی با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی در محمودآباد برگزار شد.

کد خبر : 78946 22 بهمن 1397
پ

راهپیمایی بزرگ و وحدت‌آفرین یوم‌الله 22 بهمن امروز با حضور گسترده مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان محمودآباد در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همانند سایر نقاط کشور با فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد. ‎

یکبار دیگر با حضور حماسی مردم شهرستان

راهپیمایی با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی در محمودآباد برگزار  شد.

 

 راهپیمایی بزرگ و وحدت‌آفرین یوم‌الله 22 بهمن امروز با حضور گسترده مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان محمودآباد  در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همانند سایر نقاط کشور با فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

این راهپیمایی با حضور  حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه و یحیی یوسف پور فرماندار و کلیه مدیران ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف جامعه از محل گلزار شهدای آهومحله  آغاز شد و مردم انقلابی شهرستان یک صدا ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد می زدند.

 

با وجود برودت هوا در محمودآباد  نسبت به روزهای قبل ، حضور مردم حضوری پرشور و گسترده بود  و مردم شهر از کوچک و بزرگ با شعار های الله اکبر و مرگ بر آمریکا دوش به دوش هم یک دل و هم صدا فریاد برآورده و به فرمان رهبر انقلاب جامعه عمل پوشانده اند.

 

 

 

اشتراک گذاری