امروز : 31 فروردین 1403

معاون فرماندار محمودآباد:

کلیه مراکز خدمات رفاهی و درمانی برای پذیرایی از مسافران آماده شوند.

کد خبر : 78955 27 بهمن 1397
پ

پیش از ظهر امروز شنبه 27 بهمن جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی به ریاست احمد محمدی معاون فرمانداری شهرستان محمودآباد و با حضور مدیران ادارات و سایر اعضای کارگروه در محل فرمانداری محمودآباد برگزار شد. ‎

معاون فرماندار محمودآباد:

کلیه مراکز خدمات رفاهی و درمانی برای پذیرایی از مسافران آماده شوند.

 

پیش از ظهر امروز شنبه 27 بهمن جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی به ریاست احمد محمدی معاون فرمانداری شهرستان محمودآباد و با حضور مدیران ادارات و سایر اعضای کارگروه در محل فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

احمد محمدی معاون فرماندار شهرستان محمودآباد در آستانه فرا رسیدن سال نو طی سخنانی در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی گفت: شهرستان محمودآباد به لحاظ موقعیت سوق الجشی و قرار گرفتن در مسیر پایتخت کشورمان به عنوان اولین شهر ساحلی همه ساله میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد که انتظار میرود کلیه مراکز خدمات رفاهی و درمانی و بهداشتی برای پذیرایی از مسافران آماده شوند.

وی همچنین با اشاره به تلفات انسانی چهارشنبه آخر سال گفت: باید با اطلاع رسانی در بین کلیه اقشار جامعه بالاخص قشر جوان جامعه نسبت کاهش تلفات و حوادث احتمالی پیشگیری شود که نقش آموزش و پرورش و نیروی انتظامی و بهداشت و درمان در تحقق این مهم بسیار است.

معاون فرمانداری شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سلامت فی مابین اداره کل امور روستایی و شوراها استانداری مازندران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با هدف ارتقاء سلامت زنان و خانواده در مناطق روستایی و همچنین ارتقاء سواد سلامت و اصلاح شیوه زندگی خواستار مشارکت حداکثری کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور اجرای کلیه مفاد این تفاهم نامه شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود در این جلسه خواستار برخوردی جدی و پلمپ واحد های صنفی بدون پروانه و متخلف از سوی دستگاه های ذیربط شد و افزود: به منظور حل مشکلات واحد های صنفی  و نظارت بیشتر بر فعالیت های آنها کمیته ای متشکل از ادارات مرتبط تشکیل و اقدامات لازم از سوی کمیته پیگیری خواهد شد.

 

 

 

اشتراک گذاری