امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه آموزشی نمتا ( سامانه نظام مدیریت مشارکتی توسعه استان مازندران )

کد خبر : 79004 29 بهمن 1397
پ

جلسه آموزشی راهبری سامانه نمتا ( سامانه نظام مدیریت مشارکتی توسعه استان مازندران ) با هدف آموزش نحوه کار با بخش های مختلف و شیوه ارزیابی پیشنهادات در سامانه با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد . ‎

 

جلسه آموزشی راهبری سامانه نمتا ( سامانه نظام مدیریت مشارکتی توسعه استان مازندران ) با هدف آموزش نحوه کار با بخش های مختلف و شیوه ارزیابی پیشنهادات در سامانه روز یکشنبه 28/11/97 به ریاست آقای عزیزی ، معاون فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری و با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد . در ابتدای جلسه معاون فناوری اطلاعات در توضیح سامانه گفت : این سامانه برای دریافت ایده های برتر در زمینه های مختلف توسعه ای استان در سطوح خرد و کلان راه اندازی شده است و در مجموع علاوه بر نخبگان و پژوهشگران علمی، تمامی شهروندان مازندرانی که ایده ای برای توسعه استانی دارند می توانند با مراجعه به این سامانه، ایده خود را ثبت کنند.

وی افزود از جمله ابزارهای مدیریت مشارکتی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها است که سبب می شود از فکر و اندیشه مردم برای مسئله یابی، چاره جویی و حل مسائل و مشکلات استان بهره جست.

سپس نماینده شرکت در خصوص نحوه ارزیابی پیشنهادات و امکانات سامانه توضیحاتی بیان نمودند و در پایان جلسه با پرسش و پاسخ حاضرین خاتمه یافت .

اشتراک گذاری
پیوند ها