امروز : 6 اردیبهشت 1403

یوسف پور در آیین معارفه شهردار محمودآباد :

شتاب بخشی به توسعه شهری با بهره مندی از خرد جمعی

کد خبر : 79056 1 اسفند 1397
پ

آیین تکریم و معارفه شهردار محمودآباد در روز چهارشنبه اول اسفند با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و سرهنگ باقری فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و کارکنان شهرداری در محل شهرداری محمودآباد برگزار شد. ‎

 یوسف پور در آیین معارفه شهردار محمودآباد :

 شتاب بخشی به توسعه شهری با بهره مندی از خرد جمعی

آیین تکریم و معارفه شهردار محمودآباد در روز چهارشنبه اول اسفند با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و سرهنگ باقری فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و کارکنان شهرداری در محل شهرداری محمودآباد برگزار شد.

 

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه در وضعیت فعلی که شرایط مالی شهرداری ها مناسب نیست اظهار کرد: سرمایه گذار عنصری بالقوه برای پیشبرد اهداف و پتانسیل های شهری بوده و شورای شهر و شهرداری با حمایت و برنامه ریزی درست در این راستا گام بردارند.

وی تصریح کرد: سرمایه گذار با پروژه متناسب با موقعیت گردشگری محمودآباد می تواند این شهر را به سمت اجرای برنامه های گردشگری پویا هدایت کرده و از رشد نامتوازن و ناهمگون شهر جلوگیری نماید.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه توسعه یک فرایند همه جانبه و فراگیر بوده گفت:         بهره مندی از ظرفیت ها و خرد جمعی و زمینه سازی برای مشارکت شهروندان جهت سرعت بخشی به آبادانی شهر باید محور فعالیت های شهردار جدید قرار گیرد و با دستور کار قرار دادن همدلی و کار مضاعف و از دست ندادن زمان تلا ش شود تا محمودآباد را به جایگاه واقعی آن به عنوان شهری توریستی و توسعه یافته برسانند.

نورالله قلی زاده رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد نیز طی سخنانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرپرست شهرداری محمودآباد گفت: شهر محمودآباد با جایگاه واقعی مد نظر شهروندان فاصله دارد و باید با وحدت و همدلی و همراهی شهردار جدید که خود از جوانان تحصیل کرده و دارای تخصص این شهر می باشد تلاش روز افزون شود تا با شتاب بخشی به توسعه شهری شاهد جلب رضایت شهروندان باشیم.

در ادامه این مراسم حکم مسولیت آقای علی صیقل وازی  شهردار محمودآباد که به امضای احمد حسین زادگان استاندار مازندران رسیده بود توسط یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اهدا گردید.

در بخش پایانی این مراسم علی صیقل وازی شهردار منتخب محمودآباد طی سخنانی ضمن قدردانی از پیگیریهای فرماندار محمودآباد ، از اهتمام و اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و  تلاشهای شهرداران پیشین شهر محمودآباد تقدیر و تشکر نمودند.

وی وظیفه شناسی و احساس تکلیف نسبت به شهروندان و همچنین توزیع عادلانه خدمات شهری را یکی از مهمترین مسئولیت شهرداری ها برشمرد و گفت : برای من همه ی نقاط شهر به یک چشم دیده خواهد شد و توسعه متوزان را در همه ی نقاط شهر شاهد خواهیم بود.

صیقل وازی روزمرگی مهمترین آفت شهرداری محمودآباد در عرصه مدیریت دانست و افزود: برنامه محوری سرآغاز تحول در مدیریت شهری بوده و در صدد تدوین برنامه جامع مدیریت شهری با بهره گیری از ظرفیت های نخبگان و مشارکت شهروندان است.

شهردار محمودآباد با اشاره به فرا رسیدن سال نو خاطرنشان کرد: سال جدید سرآغاز تحول در شهرداری و مدیریت شهری را شاهد خواهیم بود و آن را به شهر محمودآباد امتداد می دهیم.

وی یادآور شد: مجموعه کارکنان شهرداری اعم از کارشناس تا نیروی خدماتی هیچ فرقی با یکدیگر نداشته و شانیتی جز خدمت به شهروندان و کار و تلاش ندارند.

علی صیقل وازی تحقق شهرداری کارآمد و شهروند پویا و شهری زیبا را شعار و محور فعالیت های خود دانست و افزود: باید با همدلی و همکاری و تلاش شبانه روزی ، احساس تعلق را به شهر و شهروند بازگردانیم.

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری