امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد خواستار شد :

راه اندازی سمن های دانش آموزی در مدارس محمودآباد

کد خبر : 79064 1 اسفند 1397
پ

فرماندار محمودآباد طی سخنانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت سوق دادن دانش آموزان به فعالیت های اجتماعی گفت: در گرو فعالیت های مدنی شاهد پرورش نسلی مسئولیت پذیر و خلاق خواهیم بود. ‎

فرماندار محمودآباد خواستار شد :

راه اندازی سمن های دانش آموزی در مدارس محمودآباد

فرماندار محمودآباد طی سخنانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت سوق دادن دانش آموزان به فعالیت های اجتماعی گفت: در گرو فعالیت های مدنی شاهد پرورش نسلی مسئولیت پذیر و خلاق خواهیم بود.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد ظهر روز چهارشنبه 1 اسفند به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور سید احمد هاشمی بخشدار سرخر ود و کلیه مدیران ادارات شهرستان و اعضای شورای آموزش و پرورش در محل فرمانداری برگزار شد.

یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مبنی توسعه هر جامعه ای محسوب میگردد گفت: با توجه به تدوین سند توسعه آموزش و پرورش باید به صورت جدی تری نسبت به کمی سازی آموزش در مدارس اقدام گردد.

وی همچنین با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی همگام با توسعه جامعه گفت: آسیب های اجتماعی باید به عنوان یک تهدید دیده شود و اقدامات پیشگیرانه در حوزه آسیب های اجتماعی با همراهی کلیه دستگاههای اجرایی در مدارس تشدید گردد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد  با تاکید بر پیگیری مصوبات جلسات و تلاش برای اجرای آن از سوی ادارات گفت: این جلسات با هدف گره گشایی و رفع مشکلات پیش روی آموزش و پروش برگزار میگردد و مدیران باید برای رفع چالش های پیش رو اهتمام جدی تری داشته باشند.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه مرتضی نصری مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد برگزاری مراسم جشن نیکوکاری و جشن تکلیف دانش آموزی و راه اندازی ستاد اسکان فرهنگیان در ایام نوروز و همچنین تشکیل  ستاد برگزاری هفته معلم را از ماموریت ها و برنامه های مهم شورای آموزش و پروش شهرستان برشمرد و از مدیران و اعضای حاضر در جلسه خواست تا برای تحقق آنها به همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

اشتراک گذاری