امروز : 31 فروردین 1403

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری عنوان کرد:

ضرورت آموزش نیروی انسانی در پیشگیری از حوادث رانندگی

کد خبر : 79087 2 اسفند 1397
پ

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اظهار داشت: عامل انسانی به عنوان مهم ترین عامل در وقوع حوادث رانندگی نیازمند آموزش، تغییر رفتار و فرهنگ سازی در رانندگی می باشد. ‎

 

جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان به ریاست عیسی قاسمی طوسی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و با حضور حسین اخوان معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی و مدعوین در محل سالن شماره 2 استانداری برگزار شد.

عیسی قاسمی طوسی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران ضمن اشاره به آثار زیانبار اقتصادی حوادث جاده ای اظهار داشت: تبعات اجتماعی این معضل موجب باز تولید سایر آسیب های اجتماعی می شود.

وی سه عامل انسان، راه و وسیله نقلیه را به عنوان عوامل اصلی وقوع حوادث جاده ای برشمرد و گفت: در این میان، عامل انسانی به عنوان مهم ترین عامل در وقوع حوادث رانندگی نیازمند آموزش، تغییر رفتار و فرهنگ سازی در رانندگی می باشد.

نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهور استان نیز در ادامه به ارائه آمار و ارقام در خصوص حوادث جاده ای در مازندران و نیز راهکارهای فرهنگی لازم در امر رانندگی پرداختند.

در پایان جلسه نظرات و پیشنهادات سایر اعضاء جلسه درخصوص پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای و کنترل و کاهش عوارض اجتماعی و فرهنگی آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها