امروز : 29 فروردین 1403

فرماندار شهرستان بابلسر:

سرانه مطالعه کتاب در سطح عموم مردم افزایش یابد.

کد خبر : 79197 6 اسفند 1397
پ

فرماندار شهرستان بابلسر در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب، خواستار افزایش سرانه مطالعه در تمام اقشار مردم شهرستان شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر، اسماعیل حسن زاده در آیین افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی برای تمام اقشار جامعه، افزود: امروزه مطالعه کتاب به عنوان مهمترین عامل در افزایش سطح آگاهی محسوب می گردد.

وی، با بیان اینکه توانایی خواندن یکی از مهمترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز است، اشاره داشت: مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروز ضروری است.

فرماندار شهرستان بابلسر همچنین خاطر نشان کرد: خواندن و مطالعه کمک می‌کند تا افراد تخیل فعال‌تری داشته باشند و این تخیل موجب سطح بالاتری از خلاقیت در جامعه می‌شود.

حسن زاده با اشاره به نقش کتاب خواندن در بهبود حافظه و تمرکز، افزود: بزرگسالان و سالمندانی که وقت خود را با خواندن کتاب می‌گذرانند در فعالیت‌های ذهنی بیشتر شرکت می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: مطالعه و خواندن فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری، اقتصادی و اجتماعی می‌شود و می طلبد تا مردم وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمایند.

اسماعیل حسن زاده با بیان اینکه کتاب منبع با ارزشی از اطلاعات غنی بوده و خواندن کتاب موجب افزایش دانش و اطلاعات خواهد شد گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا شاهد افزایش سرانه مطالعه علمی، آموزشی، تاریخی و اجتماعی در تمام اقشار مردم شهرستان اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشیم.‌

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها