امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد مطرح کرد :

ضرورت تدوین سند حمایتی از بانوان در کشور

کد خبر : 79217 4 اسفند 1397
پ

فرماندار محمودآباد طی سخنانی در نشست با بانوان فعال این شهرستان گفت: بمنظور تقویت مشارکت بانوان و افزایش فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و سایر حوزه های مختلف جامعه و بهره مندی از ظرفیت های آنان باید سند حمایتی از بانوان در کشور تدوین گردد. ‎

 

فرماندار محمودآباد مطرح کرد :

ضرورت تدوین سند حمایتی از بانوان در کشور

فرماندار محمودآباد طی سخنانی در نشست با بانوان فعال این شهرستان گفت: بمنظور تقویت مشارکت بانوان و افزایش فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و سایر حوزه های مختلف جامعه و بهره مندی از ظرفیت های آنان باید سند حمایتی از بانوان در کشور تدوین گردد.

به مناسبت هفته زن و به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری محمودآباد پیش از ظهر شنبه 4 اسفند نشست هم اندیشی فعالان اجتماعی حوزه بانوان با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و خدیجه محمدزاده مشاور فرماندار محمودآباد در امور بانوان و بانوان شاغل در ادارات و فعالان فرهنگی و اجتماعی در محل فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه  با اشاره به نقش و اهمیت بانوان در جامعه گفت : متاسفانه جایگاه زنان در طول تاریخ به علت موانعی که در آن مقطع وجود داشت نتوانستند به جایگاه واقعی خود برسند ولی در دین مبارک اسلام زنان از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و بانوان ما چه در جنگ تحمیلی و چه در برهه های مختلف تاریخ انقلاب نقش بسزا و تاثیر گذاری داشته اند.

وی با تاکید بر اهمیت بهره مندی از ظرفیت بانوان در عرصه های مختلف جامعه گفت: باید اعتماد به نفس در زنان شکل گرفته و تقویت شود و بانوان به مرز خود باوری برسند تا بتوانند در مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی مشارکت نمایند.

فرماندار محمودآباد مشارکت و فعالیت بانوان این شهرستان در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری را مطلوب عنوان کرد و گفت: بانوان می توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه کمک شایانی نمایند و راه اندازی بازاچه صنایع دستی و تولیدات خانگی بانوان و ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی توسط بانوان می تواند بسیار اثر بخش باشد.

   

 

 

 

 

اشتراک گذاری