امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار محمودآباد:

شورای دانش آموزی فرصتی برای اجتماعی شدن و مسئولیت پذیری است

کد خبر : 79218 5 اسفند 1397
پ

یحیی یوسف پور در جلسه هم اندیشی اعضای شورای مقاطع اول و دوم متوسطه مدارس شهرستان محمودآباد با اشاره به توانایی های بالقوه نیروی جوان اظهار کرد: نیروهای جوان و دانش آموزان با اراده، پشتکار و هدف درست و خوب می توانند پرچم کشور خود را به اهتزاز در آورند. ‎

 

فرماندار محمودآباد :

شورای دانش آموزی فرصتی برای اجتماعی شدن و مسئولیت پذیری است

 فرماندار محمودآباد با اشاره به توانایی نیروی جوان اظهار کرد: نیروهای جوان و دانش آموزان با اراده، پشتکار و هدف درست و صحیح می توانند پرچم کشور خود را به اهتزاز در آورند.

یحیی یوسف پور در جلسه هم اندیشی اعضای شورای مقاطع اول و دوم متوسطه مدارس شهرستان محمودآباد با اشاره به توانایی های بالقوه نیروی جوان اظهار کرد: نیروهای جوان و دانش آموزان با اراده، پشتکار و هدف درست و خوب می توانند پرچم کشور خود را به اهتزاز در آورند.

وی برخی از ویژگی های جوانان را عاشق تغییر بودن، به روز بودن، ایجاد فضای جدید، خلاقیت و نوآوری عنوان کرد و افزود: جوانان می توانند کشور خود را بسازند و به سمت توسعه هدایت شده و آینده درخشانی را برای کشور رقم بزنند.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: شورای دانش آموزی فرصتی برای تمرین اجتماعی شدن ، قدم گذاری در مسئولیت جدید و وظیفه شناسی است و شما باید با اراده و پشتکار راه خود را ادامه دهید.

یوسف پور برخی از وظایف شورای دانش آموزی را مطالبه گری، بیان نیاز دانش آموزان به مدیران، انجام فعالیت های فرهنگی و هنری و ایجاد نشاط در مدرسه عنوان کرد و گفت: شورای دانش آموزی نباید به سبب مطالبه گری مورد بازخواست قرار بگیرند و فضا باید برای آن ها مهیا باشد تا به عنوان نماینده دانش آموزان مطالبات را به مسئولان بگویند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: علم باعث ثروت و افزایش قدرت می شود و امروز کشوری موفق است که دارای علم بیشتری باشد و جوانانش بتوانند برای کشور خود مقام های مختلفی را به دست آورده و پرچم کشور خود را به اهتزاز در آورند.

وی خطاب به دانش آموزان یادآورشد: اگر قرار است در آینده حرفی برای گفتن در منطقه داشته و کشور اول منطقه باشیم شما باید از مطالعه کتاب مانند ورزش کردن و غذا خوردن لذت ببرید و تلاش کنید تا در این زمینه بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در محمودآباد خطاب به معلمان مدارس خاطرنشان کرد: معلمان باید از نظر علمی قوی، بروز و پاسخگوی سوالات دانش آموزان باشند و بدانند دانش آموزان چه می خواهد و به نکته نظرات دانش آموزان احترام بگذارند.

یوسف پور هدف، اراده، پشتکار، برنامه ریزی و تلاش را از عوامل موفقیت برشمرد و تاکید کرد: دانش آموزان با تلاش و برنامه ریزی صحیح می توانند موفقیت های متعددی برای کشور خود بدست آورند زیرا بسیاری از نخبگان افراد ویژه ای نبودند اما اراده، تلاش، پشتکار، برنامه ریزی آنها باعث موفقیت شان شد.

وی خطاب به شوراهای دانش آموزی ادامه داد: اعضای شورا با برگزاری برنامه هایی همچون مسابقات ورزشی، المپیاد، جشنواره غذا و سایر برنامه های فرهنگی و هنری فضای مناسب تری برای دانش آموزان ایجاد و نشاط اجتماعی را در مدارس برقرار کنند.

فرماندار محمودآباد از دانش آموزان خواست تا عضویت در سازمان های مردم نهاد را اولویت قرار دهند و در هر زمینه ای که علاقه دارند همکاری کنند و ما با کمک آنها بتوانیم به مشکلات شهر بپردازیم و آنها را حل کنیم.

یوسف پور در پایان گفت : این سرزمین برای ما است و ما باید با امیدواری حرکت کنیم. شاید کاستی و نواقصی داشته باشد اما شرایط کشور ما خاص است زیرا دوست داریم استقلال، آزادی داشته و سرافراز باشیم و اصولا آزادگی بسیار هزینه دارد.

 

اشتراک گذاری