امروز : 10 فروردین 1403

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدیرکل تحول اداری استانداری مازندران:

آموزش و پرورش، نقش مهمی در ارتقا فرهنگ حفظ و نگهداری درخت و منابع طبیعی ایفا می کند.

کد خبر : 79259 8 اسفند 1397
پ

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدیرکل تحول اداری استانداری مازندران به نقش آموزش و پرورش در کاشت نهال توسط دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ درختکاری باید از سنین پایین در مدارس آموزش داده شود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، آیین پاکسازی معابر و کاشت نهال با حضور مدیرکل تحول اداری استانداری، فرماندار بابلسر، مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد در حد فاصل میدان معلم تا امام حسین اجرا شد.

مدیر کل تحول اداری استانداری مازندران در این مراسم به نقش دستگاه های اجرایی و نهادهای مردم نهاد در طرح کاشت نهال در استان خبر داد و افزود: مازندران از پتانسیل بسیار بالایی در محیط زیست برخوردار است و می طلبد که در شش ماهه دوم سال، طرح ملی کاشت نهال و درخت در دستور کار شهرستان ها قرار گیرد.
وی، به شعار طرح کاشت نهال به عنوان میراث ماندگار اشاره داشت و خاطر نشان کرد: این طرح با شعار شهر پاک و به دور از زباله با تاکید استاندار مازندران به صورت همزمان از امروز در دستور کار شهرهای استان قرار گرفته است و امید آن داریم تا با حفظ و نگهداری درخت، شاهد سرسبزی و زیبایی بیش از پیش استان مازندران در سطح کشور باشیم.
قاسمی، به پتانسیل بالای بابلسر در منطقه اشاره داشت و افزود: این شهر از قابلیت بالای درک صنعت گردشگری برخوردار است و می طلبد با مشارکت تمامی بخش ها شاهد رشد و شکوفایی شهر در سطح استان باشیم
این مقام مسئول به نقش آموزش و پرورش در کاشت نهال توسط دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ درختکاری باید از سنین پایین در مدارس آموزش داده شود تا منابع طبیعی توسط نسل آینده کشور حفظ گردد.

اشتراک گذاری
پیوند ها