امروز : 10 فروردین 1403

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فرماندار شهرستان بابلسر:

درختکاری به عنوان یک نهضت باید در بین عموم مردم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر : 79261 8 اسفند 1397
پ

اسماعیل حسن زاده با بیان اینکه درختکاری به عنوان یک نهضت باید در بین عموم مردم مورد توجه قرار گیرد، افزود: اهمیت حفظ محیط زیست و کاشت نهال در سال جاری با تاکید استاندار مازندران در دستور کار شهرستان ها قرار گرفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، آیین پاکسازی و کاشت نهال در بابلسر با حضور مدیرکل تحول اداری استانداری مازندران، فرماندار بابلسر، دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد همزمان با سراسر استان انجام شد.

اسماعیل حسن زاده در این مراسم با بیان اینکه درختکاری به عنوان یک نهضت باید در بین عموم مردم مورد توجه قرار گیرد، افزود: اهمیت حفظ محیط زیست و کاشت نهال در سال جاری با تاکید استاندار مازندران در دستور کار شهرستان ها قرار گرفت.
وی افزود طرح کاشت نهال در بابلسر تا پایان ۱۵ اسفند به مناسبت روز درختکاری توسط دستگاه اجرایی و مردم انجام خواهد شد تا ضمن ارتقا فرهنگ درختکاری در سطح جامعه، درخت به عنوان یک میراث ماندگار برای نسل‌های آینده حفظ گردد.
فرماندار شهرستان بابلسر به کاشت ۲۲ هزار اصله نهال در سطح شهرستان با مشارکت دستگاه اجرایی و اقشار مردم خبر داد و افزود: نگهداری و حفظ نهال بعد از کاشت آن باید مورد توجه همگان قرار گیرد تا شاهد ایجاد فضای سبز و زیبایی در محیط شهر باشیم.
وی، در پایان ضمن قدردانی از مدیریت مجتمع پذیرایی میزبان و مشارکت آن در حفظ و نگهداری نهال های کاشته شده در حد فاصل میدان معلم به امام حسین اشاره داشت و خاطر نشان کرد: وقتی هر شهروند در کاشت یک نهال مشارکت داشته باشد، می توانیم شاهد حفظ نهال و درخت توسط خود فرد در طول رشد آن باشیم و این فرهنگ باید در سطح شهرستان ارتقا داده شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها