امروز : 31 فروردین 1403

22 اسفند روز شهداء

جلسه برگزاری مراسم هفته شهداء به ریاست نائیج نژاد

کد خبر : 79349 11 اسفند 1397
پ

جلسه برگزاری هفته شهداء به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مسئولین شهرستانی 11 اسفند 97 : ‎

 

جلسه برگزاری هفته شهداء به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مسئولین شهرستانی 11 اسفند 97 :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، احمد سیفیان رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران آمل ضمن تقدیر از حضور بموقع اعضاء و تشکر از معاونت فرمانداری گفت : با درود و سلام به روح پرفتوح امام و شهدای عزیز اسلامی علی الخصوص شهدای شهرستان آمل و شهدای مدافعیت حریم و حرم ، 22 اسفندماه روز شهداء نامگذاری شده و شهرستان آمل یک هفته را جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهداء عزیز با همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی برنامه ریزی نموده که جا دارد از همه دستگاههای اجرایی درخواست نمایم طبق سنوات گذشته با بنیاد شهید وامور ایثارگران همکاری داشته باشند .

این مسئول در ادامه برنامه های روزهای هفته شهید را به جلسه ارائه داده و دیگر مسئولین حاضر در جلسه نیز برنامه های اداره مربوطه را بیان نمودند و اعلام نمودند هرگونه همکاری را بنیاد شهید و دیگر دستگاههای ذیربط انجام خواهیم داد .

در ادامه قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و تقدیر و تشکر از همه دستگاههای اجرایی بیان داشت : ما هرچه داریم از شهداء داریم ، ضامن بقای جمهوری اسلامی شهداء هستند و هر چه درباب این عزیزان قلم فرسایی بکنیم در مقابل ایثار و رشادتهای این عزیزان خیلی اندک است .

این مسئول درادامه افزود : اگر بتوانیم در سطح شهرستان یک هفته را نهادیه کنیم ، در افکار واذهان عمومی مردم بماند کار بسیار مهمی انجام داده ایم ، در این زمینه تمام دستگاههای فرهنگی شهرستان باید تلاش ویژه نمایند و در این زمینه همکاری بیشتری با بنیاد شهید داشته باشند .

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری بیان داشت : عامل انسجام ارزشهای دینی قبل و بعد از پیروزی انقلاب با محوریت حضرت امام خمینی (ره) بوده است ، ودر این زمینه هیأت های مذهبی قبل از انقلاب پیام امام را سینه به سینه به مردم انتقال دادند و جوانان ما به پیروی از امام خمینی (ره) برای دفاع از ناموس و وطنشان در برابر ظلم و زور و ستم ایستادند و تعدادی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تا ما امروز در کمال آرامش و آسایش بتوانیم زندگی کنیم .

نائیج نژاد اظهار داشت : ما هرچه قدر شهید می دادیم ، انقلابمان مستحکم تر می شد ، در دوران هشت سال دفاع مقدس وبعد از آن تاکنون پایگاههای مقاومت میدان داری می کردند و بهترین جوانان ما از دین این پایگاهها خالصانه آمدند وبا دشمن جنگیددند و تعدادی از آنها شهید شدند ، شهدای مدافع حرم نیز از این هیأت ها و پایگاهها  برخواستند و موجب پایدار نظام و انقلاب و کشورمان شدند ، این همه موفقیت ها مرهون ایثارگریها و رشادتها و شهادت شهدا بوده است ، پس ما وظیفه داریم این ارزشها را ارج بنهیم و یاد و نام آنها را با برگزاری مراسمات ـ یادواره ها و نکوداشتها زنده نگه داریم .

وی گفت : روز 22 اسفند روزی است که ما باید از کسانیکه جانشان را برای ما دادند از آنها تقدیر و تشکر نمائیم ، به همین دلیل برنامه ریزی های ادارات و نهادها باید گونه ای باشد تا با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود از شهدای اداری و غیر اداری و خانواده های آنان تجلیل گردد و دیدارباخانواده های شهداء باعث می شود تا آنها رضایت کامل داشته باشند که مسئولین و مردم به فکرشان هستند .

در پایان قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل از تمام دستگاههای اجرایی و نهادها وسازمان خواست همکاریهای لازم را با دستگاههای ذیربط داشته باشند و شهرداریها مزار شهداء را شستشو نمایند و همه روزهای هفته شهداء باید مراسم تجلیل از خانواده های شهداء انجام گردد و برنامه ریزیها باید بصورت دقیق انجام گردد و نتیجه را ادارات مربوطه به فرمانداری جهت انعکاس به استانداری اعلام نمایند .

اشتراک گذاری
پیوند ها