امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان آمل

ستاد تسهیلات سفر به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و دیگر مسئولین شهرستانی 11 اسفند 97 :

کد خبر : 79366 11 اسفند 1397
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : با عنایت به سنوات گذشته هریک از دستگاههای اجرایی و خدمات رسانی نسبت به انجام وظایف محوله طبق روال گذشته اقدام نمایند . ‎

 

ستاد تسهیلات سفر به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و دیگر مسئولین شهرستانی 11 اسفند 97 :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین  در جلسه اظهار داشت : با عنایت به سنوات گذشته هریک از دستگاههای اجرایی و خدمات رسانی نسبت به انجام وظایف محوله طبق روال گذشته اقدام نمایند .

این مسئول در ادامه از هریک از دستگاههای اجرایی ـ سازمانها و نهادها خواست تا گزارش عملکرد و نقطه نظرات خود را به جلسه ارائه نمایند .

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه داده ودرخواست همکاری دستگاههای ذیربط را خواستار شدند .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت  : شهرستان آمل با توجه به جاده هراز و زیبایی های خاص آن ، سالانه شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران و مسافران و همچنین زائران مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) می باشد و ادارات و دستگاههای ذیربط در طول سال کار خدمات رسانی را به مسافران و گردشگران در دستور کار خود دارد ، لذا در طول تعطیلات نوروز نیز طبق سنوات گذشته تمام دستگاههای اجرایی نسبت به خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار خود قرار خواهند داد .

این مسئول در ادامه افزود : تعداد 8 کمیته که اکثر ادارات در آن عضو می باشند و فعالیت انجام می دهند طبق وظیفه ذاتی خود در جهت خدمات رسانی برای رفاه حال مسافران و گردشگران تلاش می نمایند و هرگونه خدمات و دادن سرویس را به این عزیزان را در دستور کار خود قرار می دهند .

وی بیان داشت : باتوجه به اینکه جاده هراز یک مسیر بسیار جذاب و دینی می باشد و سالانه مسافران و گردشگران زیادی از این مسیر تردد می نمایند کلیه رستوران ها و واحدهای کسبی که با مسافران سروکار دارند باید در آمادگی کامل بسر ببرند و نسبت به درج قیمت وارائه سرویس مناسب به گردشگران نهایت همکاری را باید داشته باشند و همچنین در بحث امداد و نجات به کسانیکه دچار مشکل شدند نیروهای امدادی هلال احمر ـ شبکه بهداشت و درمان ـ راهداری و ... با کمک نیروی انتظامی و پلیس راه همکاریهای لازم را داشته باشند .

معاون استاندار گفت : با عنایت به اینکه استاندار محترم مازندران نسبت به موضوع ستاد تسهیلات سفر توصیه های جدی را داشتند ، از روز اول نوروز شخصاً از ستاد اسکان تسهیلات سفرو واحدهای  خدمات رسان هلال احمر ـ نیروی انتظامی و امداد بازدید خواهند نمود و همچنین از کلیه دستگاههای اجرایی خواستند تا در آمادگی کامل باشند .

سید جعفر رسولی بیان کرد : کلیه پایگاههای امداد و نجات ـ بیمارستانها و واحدهای بهداشتی و درمانی در آمادگی کامل باشند و کمیته های امنیت ـ بهداشت و درمان و کمیته فرهنگی خصوصاً ستاد استقبال از مسافران و گردشگرانی که در ساعات اولیه به شهرستان ورود پیدا می کنند با استقرار در ورودی های شهرها وروستاها حضور فعال داشته باشند و همچنین کمیته زیباسازی باید فعالیت بیشتری داشته باشند و شانه سازی جاده های شهری وبرون شهری با همکاری ادارات ذیربط باید انجام گردد و تابلوهای هشدار دهنده ترافیکی و راهنمایی نیز در مسیر جاده ها و راههای مواصلاتی نصب گردند تا مسافران و گردشگران دچار مشکل نگردند .

سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل در رابطه با فضاسازی شهرها و استقبال از مسافران و نصب بنر و همچنین ایستگاه سلامت و نصب سفره هفت سین در ابتدا و انتهای شهرها و جاده ها از سوی دستگاههای ذیربط اقدام گردد و مساجد وسرویس های بین راهی نیز مورد بازدید ادارات و دستگاههای متولی قرار گیرد .

در پایان معاون استاندار گفت : همه دستگاههای ذیربط نسبت به انجام وظایف ذاتی خود تمام سعی و تلاش خود را به کار بندند تا مسافران و گردشگران نوروزی بیشترین حضور را در شهرستان داشته باشند و در بحث جذب توریست نیز سمن ها و نهادهای مردم نهاد همکاری نمایند تا مسافران مدت زمان بیشتری را در شهرستان حضور داشته باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها