امروز : 9 فروردین 1403

اداره کل پدافندغیرعامل

برگزاری سومین همایش ملی زیست شناسی دانشگاه پیام نور در استان مازندران

کد خبر : 79392 12 اسفند 1397
پ

سومین همایش ملی زیست‌شناسی دانشگاه پیام نور با محوریت فناوریهای نوین، صنعت و اقتصاد، به منظور ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین محققان و دانشمندان علوم زیستی در سطح کشور در محل هتل نوید ساری برگزار شد. در این همایش در کنار ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری در زمینه‌های مختلف علوم زیستی، نشست‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی به ‌منظور بحث و تبادل نظر بین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان در ارتباط با پروژه‌های تحقیقاتی جدید و چشم‌اندازهای آن‌ها و همچنین نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی تخصصی با محوریت دانشگاه پیام نور استان برگزار ‌شد. ‎

سومین همایش ملی زیست‌شناسی دانشگاه پیام نور با محوریت فناوریهای نوین، صنعت و اقتصاد، به منظور ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین محققان و دانشمندان علوم زیستی در سطح کشور در محل هتل نوید ساری برگزار شد.

در این همایش در کنار ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری در زمینه‌های مختلف علوم زیستی، نشست‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی به ‌منظور بحث و تبادل نظر بین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان در ارتباط با پروژه‌های تحقیقاتی جدید و چشم‌اندازهای آن‌ها و همچنین نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی تخصصی با محوریت دانشگاه پیام نور استان برگزار ‌شد.

همچنین روز نهم اسفند، دومین روز همایش دکتر منفردی مدیر کل پدافند غیرعامل مقاله ای با عنوان

“ظرفیت تهدیدات زیستی در ناکارآمدی اقتصاد مقاومتی” ارائه نمودند.

ایشان با بازنگری و بازنویسی تئوری جان واردن، آن را با تهدیدات زیستی و اثرات منفی بر اقتصاد مقاومتی مورد مداقه و بررسی قرار داده و در نهایت در نتیجه گیری مقاله؛ بیان شده در صورت بی توجهی به تهدیدات زیستی و اثرات مخرب آن در شش حوزه مرتبط به طور مستقیم و غیرمستقیم بر اقتصاد مقاومتی اثر گذاشته و منجر به ناکارآمدی آن خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها