امروز : 31 فروردین 1403

در راستای تأکیدات استاندار محترم مازندران مبنی بر نهال کاری و توسعه فضای سبز

مرحله چهارم کشت نهال در بابل با حضور فرماندار ویژه این شهرستان

کد خبر : 79397 12 اسفند 1397
پ

در راستای تأکیدات استاندار محترم مازندران مبنی بر نهال کاری و توسعه فضای سبز در سطح شهرستان و با هدف مشارکت عمومی، نشاط اجتماعی ،حفظ محیط زیست و منظر آرایی چهارمین مرحله کاشت نهال در شهرستان بابل درکنارگذر جنوبی و با حضور ولی زاده ،معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان انجام شد... ‎

 

 
 
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل و در راستای تأکیدات استاندار محترم مازندران مبنی بر نهال کاری و توسعه فضای سبز در سطح این شهرستان و با هدف مشارکت عمومی، نشاط اجتماعی ،حفظ محیط زیست و منظر آرایی چهارمین مرحله کاشت نهال در شهرستان بابل درکنارگذر جنوبی و با حضور ولی زاده ،معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان انجام شد.

در این مراسم فرماندار بابل با تقدیر از استاندار مازندران به جهت داشتن دغدغه فضای سبز استان، گفت: مهمترین دغدغه ما نیز در حوزه ایجاد فضای سبز ، کاشت نهال نیست بلکه نگهداری نهالهای کاشته شده می باشد و در این راستا تا کنون ضمن برگزاری جلسات متعدد چهارمین مرحله کاشت نهال را در شهرستان اجرا نمودیم تا ضمن نگهداری از فضای سبز  ، در افزایش سرانه فضای سبز نیز با موفقیت عمل نمائیم.

وی همچنین با اشاره به نوروز 98 و برگزاری جشنواره های بومی و محلی در شهرستان بر ایجاد نشاط اجتماعی و شادی در بین مردم که شعار استاندار محترم است تاکید کرد.

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها