امروز : 9 فروردین 1403

نجلیل از خبرنگاران فعال در دهه مبارک فجر 1397

تجلیل سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر که در طول ایام ا... دهه مبارک فجر وا فتتاح پروژه های عمرانی با روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل همکاری نمودند 13 اسفند 97 :

کد خبر : 79436 13 اسفند 1397
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند ازکلام ا... مجید ، سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با سلام و صلوات به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ـ و شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای 6 بهمن سال 60 آمل و مدافعان حرم و همچنین طول عمر مقام معظم رهبری و دولت خدمتگرار و خسته نباشید و خدا قوت به همه مسئولان و دلسوزان به نظام و عرض خیرمقدم و خدا قوت به خبرنگاران محترم که در طول ایام ا... دهه مبارک فجر همکاری خوبی را با روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل جهت انعکاس اخبار فرمانداری و ادارات و دستگاههای دیگر داشتند تقدیر و تشکر نمود . ‎

تجلیل سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل  از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر که در طول ایام ا... دهه مبارک فجر وا فتتاح پروژه های عمرانی با روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل همکاری نمودند 13 اسفند 97 :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند ازکلام ا... مجید ، سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با سلام و صلوات به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ـ و شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای 6 بهمن سال 60 آمل و مدافعان حرم و همچنین طول عمر مقام معظم رهبری و دولت خدمتگرار و خسته نباشید و خدا قوت به همه مسئولان و دلسوزان به نظام و عرض خیرمقدم و خدا قوت به خبرنگاران محترم که در طول ایام ا... دهه مبارک فجر همکاری خوبی را با روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل جهت انعکاس اخبار فرمانداری و ادارات و دستگاههای دیگر داشتند تقدیر و تشکر نمود .

این مسئول در ادامه افزود : به رسم قبلی خدمت دوستان محترم خبرنگار هستیم و ایامی را که پشت سر گذاشتیم ، مراسم ششم بهمن و دهه مبارک فجر و همچنین هفته دولت که ماهها قبل از آن می گذرد و خواستیم که از همه کسانیکه دراین مسیر ما را یاری و کمک نمودند تقدیر نمائیم .

وی گفت : باتوجه به حوزه عملکرد ادارات ودستگاههای دولتی که در طول چهل سال چه خدماتی را به مردم عزیزمان ارائه دادند و همچنین جهت اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم ، شما خبرنگاران محترم و فعالان بخش خبر عملکرد خوبی را در سطح شهرستان و حتی استانی داشته اید و ما وظیفه داشتیم تا از شما عزیزان تقدیر و تشکر نمائیم ، لذا این جلسه با پیشنهاد روابط عمومی فرمانداری برگزار گردید تا گوشه ای از زحمات شما بزرگواران که در عرصه خبر واقعاً تلاش و کوشش می نمائید را بتوانیم قدردانی نمائیم .

معاون استاندار بیان داشت :  باعنایت به جلساتی که با مدیران دستگاههای اجرایی داشتیم و در جلسات شورای اداری نیز به همه مدیران تأکید کردیم که در رابطه با چهل سالگی انقلاب هرگونه همکاری را با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته باشند ؛ لذا عده زیادی از مدیران در رابطه با ارائه عملکرد و مصاحبه مطبوعاتی اقدام نمودند که جای تقدیر و تشکر داشته و مدیرانی که اطلاع رسانی نکردند با آنها برخورد خواهیم کرد .

سید جعفر رسولی اظهار داشت : تمام دشمنان انقلاب اسلامی بر طبل می کوبند و مشکلات کوچک را بزرگ می شمارند و کارهای بزرگ را ناچیز و حقیر می دانند ، چه خوب است که کارهایی که در طول چهل ساله انقلاب برای مردم عزیزمان انجام گردید را بتوانیم خبری کنیم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم وباتوجه به عملکرد خوب بسیاری از مدیران دشمنان هرگز حاضر نیستند که اینگونه عملکردها خبری بشود و به گوش مردم برسد ، نظام ما نظام پویا و پرتحرک است ، مسئولین نظام در حال خدمت رسانی هستند ، مشکلات در سراسر جهان وجود دارد و مختص به ایران نیست ، لذا دشمنان با کینه ورزی و کینه توزی که دارند می خواهند پایه های نظام را سست کنند و مردم را مأیوس نمایند اما شما خبرنگاران و اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و گزارش خدماتی که دولت و نظام در طول چهل ساله که انجام دادند و به مردم ارائه نمودند می تواند مشت محکمی باشد بر دهان آنها وشما نیز این کار را به درستی انجام دادید و با توجه به مشکلات عدیده ای که پیش رو داشتید و دارید اما این کار را به نحو احسن انجام داده اید که جای تقدیر و تشکر دارد .

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل بیان داشت : برگزاری اینگونه مراسمات و تجلیلها برای زحماتی که شما عزیزان می کشید بسیار ناچیز می باشد و از شما عزیزان می خواهیم که همواره در کنار مسئولین باشید و خدماتی که آنها ارائه می کنند را به گوش مردم برسانید ، ارتباط بین عرصه خبر و خبرنگاران با مدیران می تواند انعکاس کننده خبرهای خوبی باشد ، و ما مسئولین برای رفع مشکلات مردم هستیم و باید خدمات بدهیم و خبرنگاران که صدای مردم هستند باید صدا و خواسته های آنان را به گوش مسئولین برسانند تا مشکلاتشان مرتفع گردد .

در پایان این مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی ازسوی فرماندار ویژه شهرستان آمل به خبرنگاران فعال در عرصه خبر که با روابط عمومی فرمانداری همکاری داشتند تقدیر گردید .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها