امروز : 6 اردیبهشت 1403

با حضور معاون عمرانی فرماندار

جلسه کمیته تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نکا

کد خبر : 79482 16 اسفند 1397
پ

محمودی معاون عمرانی فرماندار: همه دستگاه های عضو کارگروه اشتغال شهرستان نکا باید به صورت هماهنگ و منسجم زیر ساخت ها و بستر های مناسب را برای جوانان آماده نمایند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، محمودی معاون عمرانی فرماندار به منظور تحقق اهداف اشتغال زایی در شهرستان نکا به اجرای اصولی برنامه اشتغال فراگیر تاکید نمود و گفت: اهمیت موضوع اشتغال و بازار کار در مسایل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به اندازه ای است که به ­عنوان یکی از موضوعات موثر بر رشد اقتصادی و کاهش مشکلات بیکاری در کشور  به صورت مستقیم نقش آفرینی می کند.

معاون عمرانی فرماندار نکا به ایجادکسب و کار و فضای امن سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: همه دستگاه های عضو کارگروه اشتغال شهرستان نکا باید به صورت هماهنگ و منسجم زیر ساخت ها و بستر های مناسب را برای جوانان آماده نمایند.
وی ادامه داد: طرح های اشتغالزایی و سیاست های دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی و عمومی غیر دولتی و سایر اقدامات در راستای ایجاد کسب و کار در قالب برنامه اشتغال فراگیر نیازمند اجرای اصولی و برنامه ریزی دقیق است.
در ادامه در خصوص پیگیری جذب کامل تسهیلات اعتباری مشاغل خانگی و خود اشتغالی ، آخرین وضعیت اعطایی تسهیلات از محل اعتبارات بنیاد برکت، لزوم نظارت بر طرحهای مشمول تسهیلات اعتباری، اشاره و تاکید کرد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس