امروز : 9 فروردین 1403

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری عنوان کرد:

تاکید بر ارائه گزارش مصور از پرداخت تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه

کد خبر : 79492 16 اسفند 1397
پ

سید رحیم بخشی: تاکید سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری به مسئولان کمیته امداد و بهزیستی مبنی مستند سازی و تهیه گزارش مصور از عملکرد بانکهای موفق در پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب و تحت پوشش آنها. ‎

سید رحیم بخشی:
تاکید سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری به مسئولان کمیته امداد و بهزیستی مبنی مستند سازی و تهیه گزارش مصور از عملکرد بانکهای موفق در پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب و تحت پوشش آنها.
دکتر سیدرحیم بخشی در جلسه با مسئولان بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی مرتبط در بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه اعلام کرد ،با تعامل و دیپلماسی انجام معادل ۷۳۰ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۴درصد به ۴۱۰۰نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی معادل ۹۷درصد سهمیه پرداخت شده است.
برگزاری جلسات در شهرستانها و مناطق محروم کمیته فنی استان و حضور مستمر نمایندگان بهزیستی و کمیته امداد در شعب بانکها موجب شد بانکها نهایت همکاری را داشته باشند.
ایشان امیدواری کردند ، با استفاده از ظرفیت دهیاریها، بخشداریها ، فرمانداریها به عنوان نمایندگان عالی دولت در مناطق بتوانیم به همه متقاضیان تحت پوشش دو نهاد فوق با رصد وضعیت اشتغال آنها و آسیب رسانی  به بهترین وجه خدمت رسانی کنیم 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری