امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار بابل درنشست روسای کارگروه های ستاد خدمات سفر های نوروزی شهرستان بابل با ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان:

مدیران و اعضای ستاد سفرهای نوروزی شهرستان باید به عنوان نوروزبانان شهرستان بابل در خدمت شهروندان و مسافران عزیز نوروزی باشند.

کد خبر : 79565 19 اسفند 1397
پ

نشست روسای کارگروه های ستاد خدمات سفر های نوروزی شهرستان بابل با ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد... ‎

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، نشست روسای کارگروه های ستاد خدمات سفر های نوروزی این شهرستان با ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل برگزار شد.

در این نشست قربانعلی ولی زاده ، نماینده عالی دولت در شهرستان بابل ضمن تقدیر و تشکر  از دستگاه‌های حاضر در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بابل  گفت:اعضای ستادتسهیلات سفر شهرستان باید نوروز سال 98 را با فضایی متفاوت ازسال گذشته برنامه ریزی کنند.

 ایجاد نشاط وشادابی ، فضای محیطی پاک وعاری از زباله در حوزه های شهری وروستایی مورد تاکید و انتظاراست.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد خدمات سفرهای نوروزی برای فرمانداری و شهرستان بابل بسیار با اهمیت است، بر تشکیل جلسات کمیته های فرعی و ارسال صورتجلسات به صورت بهنگام( با توجه به فرصت اندک باقی مانده به سال جدید)به ستاد مرکزی واقع در فرمانداری و دبیرخانه ستاد، واقع در اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تاکید کرد.

فرماندار بابل عنوان کرد :مدیران و اعضای ستاد سفرهای نوروزی شهرستان باید به عنوان نوروزبانان شهرستان بابل در خدمت شهروندان و مسافران عزیز نوروزی باشند.

 وی با تمجید از اتفاقات خوب سال گذشته ابراز امیدواری کرد :در سال جدید نیز اتفاقات بهتری در ستاد شاهد باشیم.

 ولی زاده در ادامه بر برگزاری جشنواره های بومی و محلی و همچنین دایر نمودن بازارهای صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان بابل در سطح شهرستان تاکید کرد.

وی عنوان کرد: در این فرصت کم باقیمانده باید طوری برنامه ریزی شود تا نشاط و شادابی در بین مردم مشاهده گردد.

فرماندار بابل با تاکید به مسئول کمیته نظارت و بازرسی، اعلام کرد: ضمن بازدیدهای مکرر و دقیق بر عملکرد کمیته ها ، باید نواقص موجود سریعاً به فرمانداری انعکاس داده شود تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام گردد.

وی ملاک ارزیابی  مدیران را  عملکرد مناسب شان در ستاد خدمات سفر اعلام کرد.

ولی زاده در ادامه بر نوع رفتار، برخورد و پذیرایی اصناف، رانندگان و افراد مرتبط با ستاد خدمات سفر و ستاد اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و عنوان داشت: رفتار ما در این ایام با مسافران بیانگر فرهنگ ماست.

وی همچنین بر زیباسازی ناوگان شهری اعم از تاکسی و اتوبوس تاکید کرد و عنوان داشت: با نوشتن جملاتی همچون# به استقبال بهارمی رویم.می توانیم به خوبی به پیشواز میهمانان نوروزی برویم.

فرماندار بابل همچنین بازدید از جایگاههای سوخت، رستوران های بین راهی ،حریم راه ها،  نظارت بر صنوف و مساجد شبانه روزی را از اولویت های نظارت کمیته بازرسی ستاد عنوان کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها