امروز : 1 اردیبهشت 1403

اخرین جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود در سال 97 برگزار شد

غلامیان:در جشنهای نیکوکاری مدارس حضور پر رنگ داشته باشیم

کد خبر : 79591 20 اسفند 1397
پ

فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری بیان داشت:میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی هستیم ‎

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری میانمدورود ، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود در سال 1397 به ریاست علی غلامیان صلاحی فرماندار میاندورود و حضور محمدنسب امام جمعه شهرستان میاندورود و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری گفت: سال 97 سال نمایش مقتدرانه اقتدار ملت ایران به جهانیان بود که امروز باید درسنگرخدمت خدمات خوب و مناسبی را با تکریم ارباب رجوع به مردم ارائه کنیم .

علی غلامیان ضمن اششاره به اینکه گردشگر پذبر بودن شهرستان واستان مازندران اذعان داشت: ستاد تسهیلات سفر شهرستان میاندورود از 25اسفند در فرمانداری مستقر و فعال می شود.

وی درادامه بیان کرد: با همت ادارات شهرستان ،نیروی انتظامی و پلیس راه ،میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی هستیم.

غلامیان افزود:جها دکشاورزی نسبت به تامین نهاده های کشاورزی و باغداری اهتمام ورزد و اداره راه نیز نسبت به ایمن سازی و ترمیم محورهای مواصلاتی اقدامات لازم را انجام دهند.

غلامیان گفت: دستگاهای متولی باید نظارت کافی درزمینه نظافت نمازخانه وسرویس های بهداشتی جایگاهای بنزین سی ان جی و مراکرخدمات بین راهی انجام دهند.

.رییس شورای اداری شهرستان میاندورود بیان کرد: امسال 45میلیارد ریال وام های کشاورزی  برای کشاورزان خسارت دیده اصل سود ،دیرکرد و جریمه به مدت 3سال امهال شد .

وی بیان کرد: با همکاری شهرداری و شوراها سال 98تمام اداراتی که درشهرستان فعال نیست مستقر می شوند

حجت الاسلام محمد نسب امام جمعه میاندورود در این جلسه بیان داشت : گردشگران و مسافران که وارد استان و شهرستان می شوند بیشترین چیزی که نصیب استان می شود زباله است که باید توجه ویژه به این امر شود.

وی با اشاره به فرمایش  مقام معظم رهبری  درزمینه حمایت از کالای ایرانی گفت: برنج ومرکبات دومحصول مهم استان و شهرستان است امامتاسفانه زمان برداشت برنج به بهانه تنظیم بازار  محصولات را وارد می کنند که باید از کشاورزان وباغداران حمایت شود.

امام جمعه میاندورود گفت:کمیته حضرت امام  و بهزیستی دونهاد حمایتی جهت رفع محرومیت هستند که دستگاهای اجرایی دیگر نیز به این دونهاد کمک  کنند تامقداری از محرومیت را برطرف کنیم.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها