امروز : 4 اردیبهشت 1403

برگزاری کلاس آموزشی پدافند غیرعامل دهیاران

در سالن امیرالمومنین (ع) فرهنگ و ارشاد نکا برگزار گردید

کد خبر : 79622 16 اسفند 1397
پ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نکا در همایش پدافند غیرعامل دهیاران گفت: پدافند غیرعامل می تواند موجب مصونیت بخشی به دستاوردها و کاهش بلایا و خطرات شده و توان دفاعی را بالاتر ببرد. ‎

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری، این مراسم با حضور معاونین فرماندار نکا، بخشدار هزارجریب، و دهیاران بخش مرکزی و هزارجریب به منظور آشنایی دهیاران با اهداف پدافند غیر عامل در سالن امیرالمومنین (ع)  فرهنگ و ارشاد شهرستان نکا برگزار شد.

برگزاری این همایش امکان  همفکری و ایجاد ارتباط علمی در زمینه مفاهیم مرتبط با محورهای همایش را فراهم می سازد و فرصتی برای گردهمایی در حوزه پدافند غیرعامل است.

محمدیان معاون سیاسی فرماندار نکا در این همایش گفت: پدافند غیر عامل باید در تمامی سطوح از اداره تا واحد های آموزشی مورد تاکید قرار گرفته و به آن توجه جدی شود، زیرا این اصل می تواند موجب مصونیت بخشی به دستاوردها و کاهش بلایا و خطرات شده و توان دفاعی را بالاتر ببرد.

شایان ذکر است که پدافند غیر عامل به کلیه اقدامات غیر مسلحانه اطلاق گردیده که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می گردد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس