امروز : 9 فروردین 1403

ولی زاده،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل :

شهدای انقلاب اسلامی همانند شهدای کربلا در تمامی عرصه های تاریخ بشریت خواهند درخشید

کد خبر : 79643 22 اسفند 1397
پ

ولی زاده،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل به مناسبت گرامیداشت22اسفند،روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید رعیتی دیدار کرد... ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل،قربانعلی ولی زاده،معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان به مناسبت گرامیداشت22اسفند،روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید رعیتی دیدار کرد.

معاون  استاندار  و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این دیدار خطاب به خانواده معظم این شهید والامقام خاطرنشان کرد: جاودانه شدن انسان از راه معنویت حاصل می‌شود که این امر از راه اتصال به خداوند به‎دست می‌آید و شهدا به‎دنبال اتصال به خداوند بودند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه انسان مخلوق خدای بزرگ بوده و این عالم هستی تجلی خداوند است، افزود:انسان در فطرت وجودش به دنبال جاودانگی است.

وی با بیان اینکه شهدا به دنبال لذایذ معنوی بودند، یادآور شد: شهدای انقلاب اسلامی همانند شهدای کربلا در تمامی عرصه های تاریخ بشریت خواهند درخشید؛زیراکه آنان به‎دنبال احیای معنویت بودند.

ولی زاده با اعلام اینکه شهدا در حال حاضر در نزد خدا روزی می‌خورند و به درجه‌ای از معرفت رسیدند که مهمان خداوند شدند و از خوان نعمت الهی بهره‎مند هستند؛ افزود: در واقع شهدای ما فرشته‎سیرتانی بودند که در ظاهر، انسان بودند و برای رسیدن به خدا حتی از نثار جان خویش کوتاهی نکردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل تصریح کرد:امروز رهبر انقلاب اسلامی، مرجعی از تبار شهدا در این کشور هستند .

وی ادامه داد: همه مسئولان باید خدمتگزار خانواده شهدا باشند ؛ خانواده شهدا پرچم‌داران پاکی جامعه هستند و خانواده معظم شهدا می توانند الگوی خوبی برای پاکی در جامعه باشند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها