امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان

کد خبر : 80707 25 اسفند 1397
پ

جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان با حضور حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار شد. ‎

 

جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان به ریاست حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در محل سالن شماره 2 استانداری برگزار شد.

عیسی قاسمی طوسی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه ضمن اشاره به مسائل پیچیده اجتماعی در سطح جامعه بخصوص آسیب های اجتماعی اولویت دار (اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی، مناطق حاد و بحرانی) اظهار داشت: تبعات اجتماعی این آسیب ها منجر به بازتولید سایر آسیب های اجتماعی می شود.

حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در ادامه بیان داشت: مقابله با آسیب های اجتماعی موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری و از اولویت های دولت تدبیر و امید است و در کنار برنامه های زیربنایی و بلند مدت در ساماندهی آسیب های اجتماعی نباید از عوارض کوتاه مدت آسیب ها غافل بود.

وی با اشاره به این که باید با هم افزایی و مدیریت واحد نسبت به پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت داشت، تاکید کرد: دستگاه های ذیربط در حوزه آسیب های اجتماعی با ارائه برنامه های مدون راهکارهای اثربخش در کاهش و مهار آسیب ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به نقش موثر رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند خانواده ها را نسبت به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه آگاه کنند.

حسن نژاد افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت مناسبی جهت اطلاع رسانی هستند و استفاده مناسب از آنها در اطلاع رسانی ضرورت دارد.

وی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را اولویت اقدام در این حوزه برشمرد و افزود: در حوزه آسیب های اجتماعی باید کار واقعی و موثر انجام داد و نباید خیلی به آمارهای صرف اکتفا نکرد.

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها