امروز : 10 فروردین 1403

تجلیل فرماندار شهرستان از برگزار کنندگان مسابقات کشوری دومینو در قائم شهر

کد خبر : 80715 25 اسفند 1397اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی فرماندار قائم شهر که در زمان برگزاری و اختتامیه مسابقات، در ماموریت کاری تهران به سر می برد ظهر امروز با دعوت از برگزار کنندگان این مسابقات کشوری در قائم شهر از مسببان آن تقدیر و تشکر به عمل آورد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی فرماندار قائم شهر که در زمان برگزاری و اختتامیه مسابقات، در ماموریت کاری تهران به سر می برد ظهر امروز با دعوت از برگزار کنندگان این مسابقات کشوری در قائم شهر از مسببان آن تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی خاطر نشان کرد: دومینو یکی از ورزش های بسیار موثر برای تقویت ذهنی افراد می باشد که به مرور طرفداران خاص خودش را جلب نموده است.

وی ادامه داد: این مسابقه هم فرهنگی بود، هم ورزشی و هم اندیشه ای که بنده از مسببان آن به نوبه ی خودم تقدیر و تشکر می کنم و همین جا اعلام می کنم به یاری خدا در سال های آتی هم همانند امسال با تمام توان برای برگزاری این مسابقه آمادگی کامل را دارم.

شایان ذکر است در انتهای نشست فرماندار قائم شهر از تعدادی از عوامل اجرایی و افرادی که موفق به کسب رتبه شدند با اهدا لوح و یادبود تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

اشتراک گذاری
پیوند ها