امروز : 31 فروردین 1403

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری شهرستان آمل 27 اسفند 97 :

کد خبر : 80748 27 اسفند 1397
پ

جلسه شورای اداری شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور معاونین فرمانداری ـ بخشداران ـ دادستان آمل ـ رئیس دادگستری شهرستان آمل ـ فرمانده انتظامی آمل ـ فرمانده سپاه ناحیه آمل ـ شهرداران و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان آمل 27 اسفند 97 در سالن ششم فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ‎

جلسه شورای اداری شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور معاونین فرمانداری ـ بخشداران ـ دادستان آمل ـ رئیس دادگستری شهرستان آمل ـ فرمانده انتظامی آمل ـ فرمانده سپاه ناحیه آمل ـ شهرداران و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان آمل 27 اسفند 97  در سالن ششم فرمانداری ویژه شهرستان آمل :

ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه ، علی طالبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آمل ، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل ،اعضای شورای اداری و اعضای شورای تأمین شهرستان آمل بیان داشت : آخرین جلسه شورای اداری شهرستان آمل را داریم و با تشکر از فرماندار محترم ویژه شهرستان آمل جناب آقای رسولی که این موهبت را در اختیار این حقیر قرار  دادند تا در خدمت شما بزرگواران باشم .

این مسئول در ادامه افزود : در آستانه سال جدید قرار داریم و انقضاء و پایان سال 1397 شمسی هستیم انشاءالله نسیم باد بهاری زندگی خوش و خرمی را برای شما همه عزیزان رقم بزند .

طالبی گفت : در رابطه با تکلیف قانونی چند نکته را خدمت دوستان بیان خواهد کرد  : ما باید کارهای بسیار خوبی را جهت اعتلا و شکوهمندی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام بدهیم .

نکته اول : بحث استعلامات اداری ـ دستگاه قضایی برای کشف حقیقت و رسیدن به موضوعات نیاز به استعلامات دارد ، فلسفه کار قضاء فوریت است ، یکی از ارکان تحقیقات مقدماتی در دادسرا سریع بودن است ، در کنار سری بودن ، سریع بودن جهت رسیدگی می باشد ، از سوی همکاران قضایی یکسری کارها انجام می شود که هرچه سریعتر انجام شود با استقرار سیستم الکترونیکی می توان کارها را به خوبی انجام داد ، در بهره برداری قضایی بتوانیم استفاده کافی و وافی داشته باشیم .

نکته دوم : طی بررسی اجمالی با استقرار سیستم پیامکی که دادستان آمل نسبت به مردم ابراز داشته ، پیامهایی که از سوی مردم به دادستان خطاب می شود که قابل تقدیر می باشد  ،.

وی بیان کرد :  در سال جدید پرونده قضایی تشکیل خواهد شد ، با توجه به اینکه سیستم بانکی برای رونق اقتصادی تسهیلات پرداخت می کنند باید از آنها تشکر نمائیم ، ولی به چه کسی تسهیلات می دهند مهم است و نظارت بر کار آنها باید مشخص شود ، طی بررسیهای بعمل آمده کارشناسی ها صورت نمی گیرد ، کارشناس رسمی دادگستری وجود ندارد کارشناس رسمی بانک حضور دارد که باید نظارت بیشتری در این زمینه  داشته باشیم . کارشناسی و نظارت بر انجام کار بانکها از سوی کارشناسان خبره باید انجام شود و ادارات با توجه به ابلاغیه ها از سوی مراجع قانونی ، مدیران فرصت حضور در دادرسی ندارند نماینده حقوقی خود را بفرستند و حضور فعال در امر دادرسی می تواند کمک خوبی در بررسی پرونده ها داشته باشد .  

درپایان علی طالبی دادستان آمل نکته سوم را اینگونه بیان کرد : قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات : آئین نامه اجرایی برای این قانون آمده و همه ادارات باید انجام بدهند ، بعضی از افراد سودجود از فرصت سوء استفاده می نمایند که بسیاری از مدیران را تحت فشار قرار می دهند . بعضی از اطلاعات سری و بعضی از اطلاعات فوق سری می باشند و اگر دستگاه قضا درخواست نمود ادارات باید همکاری داشته باشند . استنکاف در مقابل مقام قضایی نباید صورت گردد . خارج از اطلاعات سری و فوق سری ادارات مکلف به تحویل خواسته های دستگاه قضا هستند .

سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی آمل :

با تقدیر و تشکر ازهمه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان و همچنین اعضای شورای اداری و اعضای شورای تأمین و در رأس همه مدیران فرماندار محترم که نهایت تلاش را برای آسایش مردم انجام دادند تا مردم بتوانند در کمال آرامش به زندگیشان بپردارند .

این مسئول در ادامه افزود : یکسال کاری و عمر مفید ما گذشت ، سالی که پشت سر گذاشته شد ، باید ببینیم که برای مردم چه کارها و خدماتی انجام دادیم ، اگر کوتاهی در بحث وظایف داشتیم باید جبران نمائیم .

فرمانده انتظامی در قسمت دیگری از سخنان خود عملکرد انتظامی را اینگونه بیان داشت : باتوجه به دغدغه ناجا احساس امنیت و پاسخگویی به مطالبات مردم در دستور کار ما می باشد و در بحث 110 بیش از 550000 تماس از سوی شهروندان بود که 541000 تماس صحت داشت . باتوجه به کمترین ظرفیت و نیرو 60 درصد کمتر از شهرستانهای دیگر در سطح  استان نیرو را داریم اما در اکثر زمینه ها رتبه نخست را در بحث خدمت رسانی داریم .

آزادی بیان کرد : تعداد تماس 8300 مورد و تکراری 276 مورد میزان رضایت مندی که  87 درصد پیش بینی شده است و  نٌرم حداکثر 15 دقیقه حضور مأموران و رسیدگی به تماس با پلیس 110 می باشد ، در حوزه کشف مواد مخدر 14 مرحله برای مبارزه با عمده فروشان  و 17 مرحله طرح عملیات مبارزه با خرده فروشان و تعداد 34 باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و 916 نفر دستگیر که در سال 97 بیش از 700 کیلوگرم در شهرستان آمل کشف گردید و 331 مورد با همکاری مواد مخدر استان که 333 کیلوگرم سهم شهرستان آمل بوده است و تعداد 1158 نفر معتادین متهاجر تحویل کمپ ها شدند که پلیس پیشگیری مواد مخدر در سطح استان مقام اول را داشته است .

فرمانده انتظامی گفت : در رابطه با سرقت افزایش زیادی داشتیم و 16 درصد افزایش کشف و 33 درصد افزایش دستگیری سارقین داشتیم و در بحث کلاهبرداری مالی 5 درصد افزایش داشتیم و مبارزه با جرایم جناحی تعداد قتلهایی که داشتیم 100 درصد در سال 97 کشف داشتیم و 2 مورد برای سالهای گذشته بود کشف گردید ، در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز و چوب افزایش 4 درصدی داشتیم ، و در حوزه عملیاتی در سطح استان ، پلیس آمل تمام آیتم ها را بین 23 شهرستان در سطح استان دارا بوده و رتبه اول در سال 97 در سطح کشور را دارد .

آزادی اظهار داشت : در بحث برخورد با اراذل و اوباش طرحهای متعددی را اجرا کردیم ، در رابطه با بحث های امنیتی نگاه به وضعیت شهرستان امسال موضوع نداشتیم که فقط یک قتل داشتیم که با همکاری دادستان و دادگستری و پلیس شهرستان کشف گردید و با راه حل اجتماعی از طریق شورای تأمین انجام می شود با تخلفات برخورد می گردد و تخلفات صنفی 266 مورد واحد صنفی توسط تعزیرات پلمپ شد .  در بحث کاهش تصادفات 20 درصد تصادفات فوتی را داشتیم و در کلانتریها و پاسگاهها تعداد 17256 پرونده تشکیل شد که تعداد 6278 به واحد مددکاری کلانتری ارجاع گردید و 93 درصد در کلانتریها و پاسگاهها منجر به سازش شده است .

وی بیان کرد : در بحث اوراق قضایی 108979 مورد از طریق اجرائیات دادگستری ازطریق کلانتری به مردم ابلاغ شد و تعداد 2677 مورد اجرای حکم داشتیم ، دراین زمینه کارنامه درخشانی داشتیم اجرای روستای کندوا بیش از 20 سال مشکل داشتند که با حضور دادگستری ،  اجرای احکام بدون هیچ تنشی در سطح شهرستان انجام گردید که کارنامه خوبی برای مجموعه شهرستان توسط فرماندار محترم و امام جمعه محترم رقم خورد .  

فرماندهی انتظامی آمل بیان کرد : در راستای ایجاد امنیت راهپیمایی روز 22 بهمن و روزقدس و 6 بهمن وایام محرم طرحهای مناسب داشتیم که ایجاد امنیت کردند و به لطف خدا هیچگونه ناامنی در شهرستان نداشتیم . در آستانه چهارشنبه آخرسال هستیم و طرح ایجاد امنیت را داریم برابر ابلاغیه همه دستگاههای دولتی و خدماتی باید همکاری خوبی داشته باشند تا شاهد حوادث نباشیم ، علیرغم اینکه معاندین نظام تهدیداتی داشتند برای کشور و شهرستانها با نگاه ویژه ، مراسم چهارشنبه آخرسال بتوانیم موضوع را به خوبی به پایان برسانیم و نیروی انتظامی طرح چهارشنبه آخر سال حضور دارد و در محلاتی که احتمال تجمع جوانان وجود دارد حضور فعال دارد .

ایام تعطیلات نوروز را داریم ، 330000 هزار خودرو سال گذشته از شهرستان آمل عبور کردند ، هریک از عزیزان به نوعی دست مجموعه ناجا را بگیرند تا ایجاد امنیت داشته باشیم برای مردم در سایه همدلی و همکاری می توان کارها را به خوبی انجام داد و با کمک فرماندار محترم توانستیم امنیت خوبی در سطح شهرستان ایجاد نمائیم .

عباس مرزبند مدیر آموزش و پرورش آمل :

با تقدیر و تشکر از همه اعضای شورای اداری و فرماندار محترم که در طول سال تحصیلی 97 و 98 آموزش و پرورش در سطح کشور رتبه سوم در کنکور سراسری و رتبه دوم در برگزاری امتحانات نهایی در سطح کشور را کسب نمود ،  این توفیقات حاصل نمی شد مگر با کمک و مساعدت همه دستگاهها و رؤسای محترم به ویژه رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جناب آقای رسولی از همه حمایت های شما عزیزان بوده است .

این مسئول در ادامه بیان کرد : در راستای ستاد تسهیلات سفر نوروزی آموزش و پرورش و ستاد تسهیلات فرهنگیان مبادرت به مهیا نمودن 24 دبیرستان و آموزشگاه و قریب به250 کلاس با  70 درصد امکانات هر کلاس مجهز به فرش ، یخچال و تلویزیون با  امکانات اولیه پذیرایی برای فرهنگیان و دستگاههای دولتی که می توانند از این امکانات استفاده نمایند . ضمن سپاس از همه عزیزان این آمادگی را داریم که در خدمت همه عزیزان باشیم باتوجه به اینکه در سال گذشته بیش از 12000 نفر از این امکانات استفاده نمودند .

بهمنی رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آمل :

ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای اداری و فرماندار شهرستان آمل گفت :  ستاد اجرایی خدمات سفر درطول سال دائمی برپاست و به ویژه در ایام عید قوت می گیرد  که تعداد 5  جلسه اصلی و 8 کمیته مشخص شد و احکام به همه دوستان ابلاغ گردید . دوستان نسبت به برگزاری جلسات فرعی تلاش نمودند .

این مسئول گفت : نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان داریم که با کمک شهرداری این اتفاق افتاد و بحث نوروزگاه و فرهنگ بومی و منطقه ای استان را در شهرستان خواهیم داشت . حدود 140 واحد پذیرایی در سطح شهرستان داریم 18 واحد اقامتی ـ 1500 صندلی واحدها و 900 تخت اقامتی برای واحدهای اقامتی داریم و90 هکتار بافت قدیمی داریم بافت ویژه و خاص در کل استان داریم 61 اثر ثبتی داریم .

رئیس صنایع دستی و گردشگری شهرستان آمل گفت : ارائه خدمات ستاد تسهیلات سفر بدون همکاری همه عزیزان امکان پذیر نخواهد شد ، باتوجه به ویژه بودن شهرستان که نیمی از ظرفیت را در شهرستان داریم باتوجه به آداب مهمانپذیری که شهرستان آمل دارد بتوانیم به مسافران خدمات خوبی بدهیم .

وی بیان داشت : باتوجه به 5 جلسه که داشتیم ، در بحث مراسم استقبال از نوروز یک مراسم خواهیم داشت ، بحث حضور در گلزار شهداء و عطر افشانی مزار شهداء و به اتفاق کمیته و اعضاء و با حضور فرماندار محترم استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی را خواهیم داشت . بحث دیگر که اعضای کمیته باید انجام دهند آمار روزانه به ستاد فرستاده شود و حداکثر تا 8 صبح روز بعد باید کلیه آمار شهرستان از سوی دستگاههای شهرستان به استان ارسال گردد ، دستگاههای ذیربط تمام سعی و تلاش خود را نسبت به ارسال گزارش در اسرع وقت اقدام نمایند تا هرچه سریعتر به استان ارسال گردد. جمع بندی زحمات ادارات از سوی روابط عمومی رصد می شود تا جهت ارسال به استان انجام می گردد .

رئیس میراث فرهنگی گفت : حسب دستور فرماندار محترم ، امسال کشیک رؤسای ادارات را در فرمانداری داریم و روزانه 4 رئیس اداره در فرمانداری حضور دارند و از ساعت 9 صبح تا 2 بعدازظهر که حضور این دوستان موجب دلگرمی اعضای ستاد می باشد ، در رابطه با بحث نظارت و بازرسی از کلیه بخشهای خدمات رسان با حضور ادارات ذیربط انجام می گردد و ادارات بهداشت ـ اصناف ـ اداره صنعت معدن ـ بازرگانی و ... بصورت روزانه و مستمر از کلیه واحدهای خدمات رسان خواهد بود و بحث پاکسازی حریم جاده ها و بازدید از نمازخانه های واحدهای بین راهی و واحدهای اقامتی باید در دستور کار مدیران باشد .

سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل :

عرض سلام و خیر مقدم خدمت اعضای شورای اداری شهرستان آمل ، مدیران محترم ادارات و نهادها و بانکها ـ  شهرداران عزیز و حاضرین در جلسه ، رؤسای شوراهای اسلامی بخشها و شهرستان و همچنین اعضای شورای تأمین و دوستان عزیز خبرنگار و اصحاب رسانه که در جلسه حضور دارند . امروز قرار است قسمتی از محور هراز افتتاح خواهد شد ، جهت افتتاح جاده هراز با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی مهندس اسلامی استاندار محترم و نماینده محترم حضور خواهند داشت .

این مسئول گفت : با پیگیریهای همه مدیران و دوستانی که در حوزه راه تلاش کردند و استاندار وقت و وزیر فعلی مهندس اسلامی وپیگیریهای خوب نماینده عزیزمان جناب آقای دکتر یوسفیان که در رابطه با چهاربانده نمودن جاده هراز زحمات زیادی کشیدند و تشکر و قدردانی از همه مدیرانی که در طول یکسال زحمات زیادی را متقبل شدند و بعضی از دوستان به افتخار بازنشستگی نائل شدند .

فرماندار آمل مدیران جدید را اینگونه معرفی کرد :

1 انتصاب محمد باقر ضربی بخشدار امام زاده عبدا... (ع)  و فرزند شهید که امیدواریم موفق باشند و تقدیر و  تشکر از زحمات سرپرست بخشداری جناب آقای علوی .  

2 انتصاب جناب سرهنگ عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل و آرزوی موفقیت برای ایشان و تشکر از زحمات جناب سرهنگ عیسی زاده .

3 انتصاب مهندس غفاری به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی معرفی و از زحمات جناب آقای مهندس رمضانی تقدیر و تشکر می گردد .

4 انتصاب جناب آقای دکتر قاسمی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) و ا ز زحمات دکتر رمضانی تشکر وقدردانی داریم .

5 انتصاب سرهنگ طاهری رئیس پلیس راهور شهرستان و تشکر از سرهنگ رضائی .

6 انتصاب بهمنی رئیس اداره میراث فرهنگی ـ صنایع دستی و گردشگری و تشکر  از آقای شید فر  .

فرماندار ویژه شهرستان آمل بیان داشت : آمل باتوجه به شرایط خاصی که دارد ، مدیران درطول ایام سال گذشته زحمات زیادی کشیدند که از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی دارم ، اعضای شورای تأمین شهرستان ریاست دادگستری ـ دادستان محترم و فرماندهی نیروی انتظامی ـ رئیس اداره اطلاعا ت و فرمانده سپاه آمل با همکاری و تلاش در رصد اخبار و مسائل شهرستانی و پیگیری موضوعات شهرستانی و حل و فصل کمیسیون کارگری باتوجه به اینکه آمل در عرصه تولید و صنعت شهرستان آمل ویژه است ، باتوجه به کمترین مشکلات در بحث کارگری داریم ، شهرستان آمل حدود 45 درصد صنعت استان را به خود اختصاص داده است ، در عرصه کشاورزی و صادرات 70 درصد صادرات استان متعلق به شهرستان آمل است که باید بیش از 45 درصد مشکلات به آمل اختصاص داشته شود ، اما با تلاش شما مدیران ، مشکلات کارگری نداریم و با شرکت در کمیسیونهای مختلف موضوعات در حال ارزیابی و پیگیری می باشد و از اعضای شورای تأمین و مدیرانی که در کارگروههای مختلف اشتغال ـ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و مدیران بانکها که کمترین مشکل را در آمل داریم و از  همراهی و همکاری ائمه محترم جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان و ... که تلاش می کنند جای قدردانی دارد .

سید جعفر رسولی بیان کرد : شهرستان آمل با وجود مدیران خوب با همکاری و پشتکار همه و در رأس آنها جناب آقای دکتر یوسفیان تلاش زیادی را متقبل شدند که شهرستان آمل عنوان سومین شهر برتر در سطح کشور درسال 96 را کسب نماید که در پایان سال از زحمات همه عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم و پیشاپیش سال 98 را به همه تبریک عرض نموده و میلاد حضرت علی و روز پدر را به همه تبریک می گویم .

معاون استاندار گفت : در رابطه با  ملاقات حضوری استاندار محترم که با برنامه ریزی خوبی انجام گردید که از سوی استاندار محترم تقدیرنامه ارسال گردید و از تلاش همه مدیران تقدیر بعمل آمد و اینجانب به سهم خودم از همه مدیران در برگزاری ملاقات عمومی استاندار تقدیر و تشکر می نمایم . ادارات با حضور مدیرکل در شهرستان آمل همکاری خوبی داشتند از استاندار محترم و مدیران کل  تقدیر و تشکر دارم ، ایام پیش رو ، اختصاص دارد به راهیان نور ، همکاری ادارات را می طلبد ، چون آمل یکی از شهرستانهای برتر دررابطه به راهیان نور در سطح استان می باشد و شهرداری آمل همکاری خوبی را داشتند و شهرداران باتوجه به کارگروه پشتیبانی همکاری لازم را داشته باشند تا نسبت به سال گذشته موفقیت را کسب نمائیم .

سید جعفر رسولی گفت : ستاد خدمات سفر در طول سال فعال می باشد ، ایام نوروز فعال تر می باشد و شهرستان آمل و استان مازندران ، استان مهمانپذیر می باشد و ما نیز مهماندار هستیم ، همه مدیران آماده باش هستند تا خدمت به میهمانان و مسافران و گردشگران نوروزی را دستور کار خود قرار دهند . با توجه به گستردگی شهرستان آمل ، مدیران پای کار باشند واعضای مدیریت بحران ، پلیس راه ، پلیس راهور و ... کاملاً آماده باش باشند و اعضای ستاد تسهیلات سفر حضور فعال داشته باشند و مدیران درخواست مرخصی نکنند و باید حضور فعال داشته باشند و همچنین از جناب آقای نائیج نژاد که جلسات مستمری در رابطه با ستاد تسهیلات سفر از اواخر بهمن تا پایان اسفند برگزار نمودند جلسات خوبی داشتند ، ستاد اسکان کاملاً آمادگی دارد و اداره اوقاف آمادگی مساجد را پیش رو داشته باشند .

وی گفت : کمیته نظارت بر بازار باتوجه به ستاد تنظیم بازار حضور مدیران را می طلبد ، باتوجه به اینکه شهرستان آمل در بحث تنظیم بازار حدود 570 تن مرغ تنظیم بازار و 72 تن گوشت و نمایشگاه بهاره نیز داشته است که از مدیریت اصناف ـ رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت و همه مدیرانی که همکاری داشتند تقدیر و تشکر داریم ، انتظار داریم ادارات ذیربط تیم نظارتی خوبی داشته باشند تا در طول ایام نوروز شاهد شکایت شهروندان و مسافرین نباشیم و همچنین کمیته امنیت با آماده باش توسط نیروی انتظامی ـ پلیس راه ـ راهور همکاری داشته باشند ، مدیران دیگر نیز همکاری داشته باشند  و باتوجه به افزایش سرقت در شهرستان راهکارهای خوبی داده شده و بخشداران و شوراهای و دهیاران با همکاری شهرداران در پایش تصویری کمک خوبی می توانند انجام دهند . باتوجه به نصب دوربین و پایش تصویری کمترین سرقت را در سطح شهرستان داشتیم . و مدیران در رابطه اماکن دولتی و مدارس در بحث امنیت و سرقت اقدامات خوبی انجام دهند .  

معاون استاندار گفت : دستگاههای خدماتی نظیر اداره برق ـ آب ـ گاز و مخابرات و هلال احمر که طبق سال گذشته پای کار بودند حضور پررنگ داشته باشند . بیمارستانها در ایام نوروز باید آمادگی داشته باشند و بیشترین مراجعه در طول ایام نوروز به بیمارستانها می باشد ، مدیریت شبکه بهداشت ـ اورژانس 115 در محدوده جاده های برون شهری حضور پررنگ داشته باشند و از اداره راه و شهرسازی و راهداری نسبت به پاکسازی حریم جاده ها و محورهای مواصلاتی که در طول چند روز گذشته همکاری داشتند و همچنین معاون عمرانی با تشکیل ستاد زیباسازی شهرها همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنم ، در رابطه با بحث ساخت و ساز غیر مجاز ، باتوجه به دغدغه اینجانب نسبت به جلوگیری ازساخت و ساز غیرمجاز در سطح استان کارگروه بی نظیر بوده است ، با توجه به گزارشات ، در طول ایام تعطیلات ساخت و ساز بیشتری صورت می گیرد ، مدیران دستگاههای ذیربط همکاری داشته باشند و نظارت و بازرسی انجام دهند و جهاد کشاورزی و اعضای ستاد جلوگیری از ساخت وساز بناهای غیر مجاز همکاری داشته باشند .

سید جعفر رسولی بیان کرد : از اعضای شورای فرهنگ عمومی در رأس آن امام جمعه محترم آمل حجت الاسلام مرتضوی تشکر داریم و در برگزاری مراسمات مذهبی در سطح شهرستان آمل ، شورای فرهنگ عمومی بسیار فعال بوده و از زحمات همه عزیزانی که در شورای فرهنگ عمومی تلاش داشتند تقدیر و تشکر داریم . 25  اسفند ماه روز شهردار بود از زحمات شهرداران شهرستان تقدیر  تشکر را دارم و شهرداران همواره پای کار بودند .

در پایان سید جعفررسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت : باتوجه به مشکلاتی که دشمن جهت اخلال در نظام  بوجود می آورد ، مدیران باید پای کار باشند تا مردم مشکل نداشته باشند از حضور مردم در صحنه های مختلف تقدیر و تشکر داریم ما مدیر هستیم و مسئول وباید به فکر مردم باشیم .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها