امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار:

شهرستان عباس آباد آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

کد خبر : 80771 28 اسفند 1397
پ

فرماندار شهرستان گفت: همه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان برای استقبال از مسافریم نوروزی آمادگی کامل دارند ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، جواد اصلانی در مصاحبه اختصاصی از آمادگی کامل دستگاههای اجرایی برای استقبال از مسافرین نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت  :  ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی  در شهرستان  عباس آباد  با تشکیل ستادهای فرعی در بخش های سه گانه و فعال نمودن 12 کمیته  فرعی با آمادگی کامل به استقبال مسافرین و مهمانان  نوروزی  خواهد رفت .

فرماندار شهرستان عباس آباد  اظهار داشت : شهرستان عباس آباد  بعنوان یکی از شریان های ارتباطی استان مازندران ،  با ظرفیت های طبیعی و گردشگری همه ساله پذیرای مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور است .  از این رو باید تمهیدات لازم برای استقبال از آنها اندیشیده شود.

 وی بیان داشت :  دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی  بویژه  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر، انتظامی  ، پلیس راه و راهور و  اورژانس  115  به‌صورت شبانه‌روزی به حالت  آماده باش بوده  تا در صورت وقوع حوادث احتمالی و مواقع ضروری   خدمات‌رسانی سریع و مناسب انجام دهند.

اصلانی  ادامه داد: آمار تصادفات جاده ای در اسفند  97 از کاهش چشمگیری نسبت به سال گذشته  برخوردار بوده ، امیدواریم در نوروز امسال نیز با رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها و مکان‌های دیگر تلفات و تصادفات جاده‌‌ای را کاهش دهیم.

فرماندار شهرستان عباس آباد  افزود: ستاد اسکان  آموزش و پرورش برای پذیرایی از مهمانان فرهنگی در شهرستان تشکیل شده و  مشکلی در اسکان فرهنگیان و  مسافران نوروزی نداریم .

فرماندار شهرستان عباس آباد  ضمن تاکید بر پایش و تشدید نظارت بر بازار از سوی دستگاههای ذی ربط و ستاد تنظیم بازار تصریح کرد  : با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت در بازار از سوی واحد های صنفی برخورد جدی می گردد.

وی  اتخاذ تدابیر امنیتی و ترافیکی به جهت روان سازی ترافیک و رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی ، استقرار اکیپ پلیس راه در محور کناره و عباس آباد به کلاردشت ، چاپ دفترچه راهنمای مسافرین  ، چاپ دفترچه راهنمای مسافرین، برپایی بازارچه های سنتی  صنایع دستی و جشنواره های غداهای سنتی  ،  ساماندهی  مراکز اطلاع رسانی و رزرواسیون ، پلاژها و مجتمع های رفاهی بین راهی  ،  آمادگی  و تجهیز کامل مراکز بهداشتی ، درمانی  و داروخانه های شبانه روزی ،   استقرار شعب کشیک نوروزی بانک هاو فعال بودن دستگاههای خودپرداز بانک ها و تامین به موقع وجوه آن ، حفاظت فیزیکی از اماکن و تجهیزات ادارات سطح شهرستان ،آمادگی لازم  پمپ بنزین ها و مراکز  CNG    سطح شهرستان ،  آماده سازی نمازخانه های درون شهری و بین راهی و، استقرار پایگاه هلال احمر در ورودی شرقی شهرستان ، و  هماهنگی کشیک نوروزی واحد های خبازی را از جمله اقدامات انجام گرفته  ستاد هماهنگی خدمات سفر برای استقبال از نوروز در این شهرستان عنوان کرد

  فرماندار شهرستان عباس آباد در پایان تصریح کرد : امیدواریم با همت مدیران، شرایط مناسبی برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی فراهم شود.

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس