En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران، خبر داد:

شارژ 100 میلیارد ریالی دولت برای تنخواه سیل مازندران

کد خبر : 80974 5 فروردین 1398فرهنگی
پ

استاندار مازندران اعلام کرد: تنخواه سیل اخیر مازندران به مبلغ 100میلیارد ریال که هفته پیش از سوی دولت به مازندران ابلاغ گردید، به استانداری پرداخت شد. ‎

 

استاندار مازندران اعلام کرد: تنخواه سیل اخیر مازندران به مبلغ 100میلیارد ریال که هفته پیش از سوی دولت به مازندران ابلاغ گردید، به استانداری پرداخت شد.

احمد حسین زادگان افزود: سفر وزرای دولت و معاون اول رئیس جمهور در تخصیص این تنخواه تاثیر زیادی داشت که می تواند به انعطاف پذیری و باز شدن دست استانداری و مجموعه استان برای امداد رسانی و خدمات رسانی به سیل زدگان کمک زیادی کند.

وی با بیان اینکه دولت بخصوص شخص رئیس جمهور و وزرا از ابتدای سیل در کنار و حامی مردم مازندران بودند، گفت: نگاه دولت برای بازگشت هرچه سریعتر مردم به زندگی و کسب و کار عادی خود بسیار جدی و ویژه است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه روند پرداخت خسارات و کمک هزینه ها به سیل زدگان از شنبه گذشته آغاز شد ،افزود: تمامی بانکها موظف شدند طبق مقررات و در کمترین زمان ممکن تسهیلات رادر اختیار مردم قراردهند.

حسین زادگان همچنین اعلام کرد که امروز بیش از یک هزار و 100 نفر برای اخذ وام بلاعوض به بانک های عامل معرفی شدند که این میزان سرعت در خدمات در 40 سال بعد از انقلاب بی نظیر بوده است.     

اشتراک گذاری